5 jan. 2009

tyg




Hej måste bara visa er tyget jag köpte på Kathrine's quiltestua i lørdag's nu är det tvättat och strukit....så nu är det bara till och skära det i lagom bitar och sy detsammen igen......helt galt egentlig først handla tyg och så skära det i bitar så sy detsammen igen............ ja ja.....dålig svenska blev det å...........det som går i beige toner ska bli ett teppe till stua....det andra ska bli ett teppe på det nya "gutte" rummet samt kuddar till extra kuddarna..........blir fint tror jag.......jag saknar inte projekts.......hihi..........
Har varit och tagit blodprover idag....så då får vi se vad det blir till imorgon........stomien är trøg idag....men får ta mer lactolose så det inte blit stopp..........(är så glad i min stol) (¨,)
Ha en fin dag alla.........
Kram
Mia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mia

Nei du mangler ikke prosjekter nei:) Du må jo ha et utrolig koselig hus med så mye fint som du lager.

Håper du får fart på maven igjen. Håper og at svaret på prøvene er bra!

Jeg har hatt en fin dag. Har hatt en by-tur. Kjøpte et par topper på salg. Ellers har jeg ryddet ut julen og kost meg sammen med datteren min. En av sønnene mine var innom på et lite besøk, den andre pratet jeg med i telefonen.

Ønsker deg en god natt Mia.

Klem Gunnda

Anonym sa...

Hei Mia

Gratulerer med ny stol .
Kan nesten kjenne hvor god den er å sitte i med et pledd og en kopp varm kakao :-)

Jeg sitter og hører på svenske lydbøker om kveldene ....lærer noe hele tiden tror feks at kavaj er jakke (har ikke en gang ide om hvordan det staves). Tambur er IKKE et instrument (som jeg trodde ) men kanskje gang eller hall eller bislag eller noe sånt .?
Ja ja jeg får det meste med meg det er bare snakk om instilling .
Nå har du i hvert fall litt å le av (jeg lurte nemlig veldig på hva en kavaj var som fikk plass i en tambur som jeg trodde var en tamburin ... he he )

håper stomien din fungerer så du ikke får vondt ,og prøvene dine skal være bra !!Bonk Boink

Flotte stoffer i behagelige farger ,de får du sikkert mye fint ut av , flink som du er.

vaaaaaaarm hilsen til deg i godstolen
fra Magnhild

Anonym sa...

Hei Mia

Håper prøvene var bra idag!
Du må være veldig flink til å sy,litt misunnelig på det...
Jeg må sette bort buksesmekker og for laaange buksebein...
Det er sikkert masse lekkert hos deg.
Den eldste sønnen min ringte i kveld,han hadde fått nøklene til sitt "nye" hus.Kan tro han var stolt.
Må nok snart ta en titt.

Ha det så bra du kan!
Klem fra Marit

Jona sa...

Åå, så fint stoff! ja, der kan du lage noe fint igjen.
Håper formen er bra, om stomien er litt treg.
Timen min på Radiumhospitalet ble utsatt, fordi legene på Gyn var syke. Kjedelig, men sånn er det nå bare. Skal dit på torsdag i stedet. da er de forhåpentligvis friske igjen :)

Ha en fin dag!

Klem