21 jan. 2009

Kur's ikväll

Halloj!!!
Här går det lite framöver......är trött....vilar......syr.....hør på musik.....men allt tar tid.......men det bløder fortsatt efter systan......det är inte länge sedan det gick hål i den =)....och läkaren kan inte säga hur länge det ska komma vätska och blod från den.....men har lite ont i magen.....men klart, nu har allt fått god plats i buken....så det tar väl en stund innan tarmar mm.så har funnit sin plats igen........den 2 febr. ska jag ta ny CT av mage tarm så får vi se hur det ser ut då.....
Så bra att ni skravlar med varandra här inne gott å läsa......Nu har det blivit milt igen, härligt med snø, om det bara ligger så det inte blir en isbana av det......... idag är det kurs igen....så då är det bara till å komma sig ned dit..... jag är så priviligert att jag har "privat" chauffør...som hämtar mig kl.17.30 =) och hämtar mig kl 21.15... ja, om inte jag vill hem tidigare......
Ja, Jona jag är medlem i Gynkreftforeningen, ja om du har møjlighet før å gå den 26 febr. anbefaler jag det, Inger är bara så härlig å høra på.........tränade på radiumhospitalet i bassengen där innan.......det var härligt......
Gunnda, jag har inte läst boka av Anbjørg Sætre Håtun...bara reportage i tidningar om henne......men jag klarar inte å ha fokus så länge.....typ igår skulle jag skära tyg efter mönster det gick bra tillslut....bara tänka extra länge........men svårt å fokusera på typ mönster och böcker.....
men glad att min fatique aldrig varit så illa.......men det kan vara illa nog.....å inte orka det man kunnat.......man får lov å tänka "bara" på sig själv å sin egen situation.......Det som Gunnda skriver att man ska sig själv på allvar och gøra ting før sig själv det stämmer..... samt går det bättre nu efter din dotter reste......
Tutta nu har det blivit mildare........hoppas din influensa är borta nu och Kirstin så härligt å få känna värme på kroppen sin igen.........
Så till alla andra som är här inne och skriver och sänder hälsningar TACK.....jag sätter väldig stor pris på det.....
Kram och boink till er alla
Mia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.

Nå skriver jeg alikevell, skitt au. au au. hehe
Prøv å pusse tenna med venstre hånd..nesa blir så blank og fin atte. hihi Senekjedebetennelsen har blomstret opp igjen. Men pytt, det går over, no problem.
Stor klem og Boink Boink til Alle goingene her inne. Klem fra Tutta

Anonym sa...

Hei Mia

Håper du har det bra tross alt .
Smerter fortjener du ikke .
Men privat sjåffør til kurs DET fortjener du det :-)

Håper du hadde det kjempegøy :-)

Jeg hører fremdeles på svenske lydbøker ....hehe i går hørte jeg et nytt festelig uttrykk " raitan taitan" (srkives sikkert ikke slik men pytt hva gjør vel det)
Uffattelig bra i allefall har aldri hørt det før .

Var på salg i går ,fikk kjøpt en strikkejakke jeg har ønsket meg (bare ikke til full pris hihi)
Det var gøy :-)

Er du inne i en reparasjonsperiode Tutta ?
Det der går i hvertfall over hvis du klarer å ta det med ro da .
tannpuss dobesøk og knappeknepping er gøy med venstre hånd , akkurat som sminking ....ustyrtelig morsomt resultat he he .
Nei fy fy skal ikke le av deg jeg (men flirer bare av egen erfaring),god bedring Tutta

Lykke til med lesing og studier Gunnda ,håper du har flest gode dager.

Alle dere andre Ha en kanonbra uke !
Boink og klem fra Magnhild

Jona sa...

Hei, hei alle sammen :)

Håper du hadde det fint på kurs, Mia. Og at cysten din har sluttet å væske. Blir spenende å høre når du har vært på ct, hvordan det er nå!!
jeg tar meg nok en tur og horer pa hun Inger. S'rlig siden du anbefaler det :)

Uff da, Tutta. Noe skal man slite med hele tida! God bedring!
Morsomt med en handle runde pa salg, Magnhild ::)
Sender en hilsen til alle andre og...
Klem fra Jona

Anonym sa...

hei jenter! ikke kast bort tia på gobedring hilsner på meg da, bruk det på andre, jeg blir helt flau av det. Så pliktoppfyllende som jeg er, kunne jeg ikke bare bli borte,liksom.ler. God helg Mia! boink boink Håper alt er bra med Gunnda!
Gooood helg til alle. klem
Tutta
--
gliste godt av det du skrev, Magnhild.hehe

Anonym sa...

Hei:)

Det blir bare en liten hilsen fra meg. Skal møte eldste sønnen min snart. Skal bare skravle litt over en kopp kaffe eller lunsj.

Håper du har det bra i dag Mia. Fint at du har egen sjåfør så du kommer deg greit på kurs.

Jeg har det bra men sov litt dårlig i natt for jeg fikk magesmerter på natta. Det er bra nå.

Håper armen din blir bedre snart Tutta! Morsom beskrivelse Magnhild:)

Sender deg mange boinker Mia!!
Klem Gunnda