10 jan. 2009

Glad

Hej!!!
Ja jag är glad...dels att mitt nya namn på bloggen blev mottat så gott......ja, jag är enig med Magnhild om att det låter mer positivt...... det är mycket positivt som skrives här.... en del mer alvarlige ting å.....men livet är sådant.......dels är det en del som har "känt" varandra sen Tone skrev på sin sida http://gjorenforskjell.no/index.php?sideID=30&ledd1=51 sänder en link till den nya sidan......den ger många ett gott stöd i en vanskelig tid mig inräknat.......men samtidigt har jag lite problemmer med den sidan........ så är jag glad att så många skriver hälsningar till varandra här.......bara skriv iväg......så hoppas jag att Samantha snart är på "lufta" igen samtidigt så må hon ta det med ro.......inte en lätt kombination....... men oftast säger kroppen ifrån.......
Så önskar jag alla en fin helg......kommer säkert mer oppdatering i løpet av helgen Magnhild lycka till med lydboken.....Tutta det är många som sagt att jag borde prova å høra på lydböker men klarar inte det men jag fick en fin Ipod av Andreas och Tove till jul så nu lastar jag in musik......men jag vet att många tycker det är fint med lydbøcker som Magnhild...........
Bamsekram från
Mia

5 kommentarer:

Jona sa...

Jeg er glad du glad! :) ha en fin kveld

klemmer!

Anonym sa...

Det er fint å lese at du er glad Mia. Og glad du er glad Jona. Og håper du er i strålende form Tutta:)

Jeg har hatt en fin helg så langt og er glad for alt det jeg har å være glad for. Flotte barn, flott mann, gode venner her og flotte venner og bekjente hos deg Mia og inne hos Samantha. Jeg er veldig taknemmelig for å ha blitt kjent med dere på disse sidene. Jeg gleder meg til å komme inn hit å lese.

God natt til deg og en god helg videre!

Nattaklem fra Gunnda

Anonym sa...

Hei Mia
SÅ koselig og høre at du har det bra.Det fortjener du!!!
Vil også sende en hilsen til Jona som jeg har fulgt på siden til Samantha.Tvi,tvi dette går veien. Jeg var på kontroll den 26.nov med bra resultater og så igjen i mai.Tvi,tvi
Vi lever i en litt "spesiell" verden...
Håper det går bedre og bedre med stomien og at det blir en vane det og...
Ønsker deg en fin søndag.Ta deg en tur med hunden i det fine været.Ps. jeg er livredd hunder,he,he

Stor varm og positiv klem fra Marit

Anonym sa...

Hei på morgenen.

Ja Gunnda, vi har mye å være takknemlig for, det er sikkert! Selv har jeg levd med kreft i famileien siden jeg var 12.år og til i dag. Når det hele tiden er de nærmeste, så merker en det på kroppen selv også, selv om det ikke kan sammenlignes med ens kjære som har det!

Stakkars deg Marit, som er redd hunder, så snille som dem er..;)
Masse lykke til for deg også!!

Takk som spør Gunnda, det går sakte fremover.. i natt har jeg holdt "gubben" våken med hostinga mi. %¤&&/# Hvordan har du det om dagen, Gunnda?? Du er tøff som studerer, håper du kan ta opp studiene dine igjen!!

Mia lita, ønsker deg en Glad søndag, og at alt fungerer som det skal! Boink Boink

Klemklem og god søndag til deg og dere andre her inne. Tutta

Jona sa...

Tusen takk for hilsene! :)

Bra det går bra med deg, Marit. Det er spesielt å skulle på disse kontrollene. Alltid å lure på om det er kommet tilbake.. huff. Men sånn er det en gang. Hvor lenge har du vært frisk, siden du går på kontroll hver 6 mnd nå? Er det eggstokk kreft du hadde og? Nysgjerrig jeg da....

Jeg har også vært kjemperedd hunder. Er bedre nå, og fornuften forteller meg jo at de er snille siden folk har dem. Men det hjelper ikke mye når redselen kommer. Hehe.

Det er godt du klarer å sette pris på de gode tingene du har i livet, Gunnda. Det er ikke alle som kan det. :)
Jeg har ihvertfall lært litt dette året. så jeg har noen ting å ta tak i bare jeg har litt mer overskudd. Men det er bare positivt :)

Fælt og den influensaen din sitter i, Tutta! Slitsomt å hoste så mye. God bedring!

Håper du fortsatt er glad Mia! :)

Jeg setter også utrolig pris på dere alle sammen, som jeg har møtt her og på Samantha sin side. Håper vi kan møtes en gang. Det hadde vært morsomt.

Søndagsklem fra meg :)