23 jan. 2009

Fredag







Hej hej!!!

Ja, på kurset var det bara bra...gott å komma ut lite......men klart jag känner på kroppen att den har gått igenom en del.....men är snart tillbaka till god gammal form ....klart det är gott att nästa kur är om en vecka.......kommer sig mye på den veckan...............

Men igår satt jag och sydde och sydde......pløtsligt så fick jag så ont i høger skuldra.......och jag måtte sluta och sy.....att man inte lär sig....ja, det kom smygande, jag kände det......varför, jag inte slutade lite tidigare kan man fråga sig............så nu sitter jag bara och gør inget...... =( ska ta några bilder på det jag gjort.....så länge.... stuebordet är før høgt med symaskinen på toppen blir det fel........så nu ska den ned igen till arbets rummet....... men formen är bra.... =)..... bilderna som ni ser ska bli kuddöverdrag till extra kuddarna på gutte rummet......broderiet som jag broderade på sjukhuset ska bli ett väggteppe.....ska brodera 5 till.....gott man har planer hihi......


Så gott å fika med gutten din Gunnda.........Magnhild vilken bok är det du hør på?........Tutta var rädd om din tennis armbåge........ usch det gør så ont.......Jona vi får se om jag är iform till å komma å.....det hade varit trevligt å träffas.....men det är länge till så formen är där säkert...


Sitter och ser på tv... tycker det är skoj å se på skiskyting ......bilderna blir inte lagrade som jag vill =( men men ni ser dem......
En bamsekram till alla som är inne på sidan min samt en stor BOINK ....
Mia

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hopp Mia

Det er frædda'n og helg :-)

Det er et skikkelig dittvær her sør ,og gjett hva jeg skal gjøre : kakao og lydbok mens jeg diller litt inne .Jeg hører på bøkene om Carl Hammilton av Jan Guillou
det er vel totalt 12 stk og jeg er kommet til nr 7.
Alle sammen finnes som norske lydbøker , men jeg "låner dem "fra nettet og der var de svenske, så jeg tenkte pyttsan jeg prøver ..og det går bra.

Jeg likte broderiet ditt kjempegodt sånne små visdomsord er deilige å ha rundt seg .Det blir en liten oppmunting i øyeblikket og får man mange nok av dem blir jo bare dagen bra :-)

Siden Tutta ikke ville ha god bedring for armen sin overfører jeg den til din skulder Mia God bedring og BOINK

Og så håper jeg du koser deg med sønnen din Gunnda

Og Jona det er gøy å shoppe litt av og til, hvis det er noe jeg har bruk for.

Får vi et lite venstrehånd skrevet innegg Tutta ?? knis..:-)

God helg alle sammen
kleeem fra Magnhild

Anonym sa...

Gokveld i stuer.

Husk på riktig sittestilling Mia!
Fint at du gjør ingen ting, innimellom også,akkurat som meg.
boink boink
Magnhild "mobber" meg Mia.hehe
håper ikke vi skremmer bort alle vennene dine med skravlinga vår!!

ha det fint alle! klem fra Tutta

Anonym sa...

jada,dette er meg igjen. håper du får sove til natta, Gunnda!!
Ikke hyggelig og våkne slik, å ha vondt!
God helg!

Anonym sa...

Nå surrer jeg med,og -å igjen.
hehe Tutta her igjen.

Anonym sa...

Yaaay, nå har du begynnt på det andre projektet "vårt"*ler*
Du får slappe av litt også, så du kan komme ned hit med det fine rosa teppet mitt:D:D

Anonym sa...

Hei Mia:)

Det er god stemning her inne hos deg, fint!!

Magnhild og Tutta er artige og fine gjester:)

Ja Mia, sånn går det når du blir for ivrig med sying, men du verden så fint det blir det du lager!
Lurt å synke ned i god-stolen og se på ski-skyting.

Jeg hadde en koselig stund med eldstegutten min. Godt å få litt tid alene uten partnerene våre. Det er rart å tenke på at han er 28 år...hm, rart så mye eldre alle andre blir:) Jeg selv føler inni meg at jeg er mye yngre en mine 47. Men får virkeligheten i trynet når jeg ser meg i speilet;)

Du og dere alle ønskes en god helg! God bedring med skulderen Mia og god bedring til Tutta (selv om hun ikke vil ha slikt ønske).

Klem Gunnda

Anonym sa...

Kjære Mia,
ønsker deg og familien en god helg, håper formen din er etter forholdene bra og at stomien fungerer som den skal.
Klemmer fra Merete

Anonym sa...

Hilser til deg og Anna. Vi skrev samtidig. Heldige du som skal ha det fine rosa teppet.

Klem Gunnda