28 jan. 2009

Hej hej....











Nu är jag färdig med kuddöverdragen jag sytt, får jag själv säga det, så tycker jag dem blev fina....men jag och knapphål går inte helt sammen....så det må jag träna på......før det blir fler kuddöverdrag ...........så har jag fått min sista julklapp från -08......boken som ni ser....det var så mycket fint i den som kan brukas året om........ klart det tar tid å sy, när man vaknar først kl. 10 på førmiddagen så nu blir det väckarklocka =) hela dagen borta känns det som........har börjat å sy på ängelteppet mitt å...... det var skoj å ta fram det igen....... jänter bara skravla på min sida, det är så mysigt å läsa era kommentarer........... ha en fortsatt fin kväll

Mia

12 kommentarer:

Anonym sa...

VELDIG FINE PUTER MIA!!!! Du er god med farger og søm. Og det engleteppet ditt, det er flott. Og jeg er engle-gal. Det vill si at jeg liker engler godt.

Jeg føler og at dagen er gått om jeg ligger til klokka ti. Men du trenger all den søvnen og hvilen du trenger nå Mia.

Jeg har hatt en fin dag. Har vert i vedig god form. har gått tur i nesten to timer og vert hos hud-pleier. Så har jeg ryddet i skap. Men nå har jeg tatt kvelden. Har forresten bakt scones (glutenfrie) så nå skal jeg kose meg.

Hilser til alle besøkende og til deg Mia.

Klemmer fra Gunnda

Anonym sa...

Hei Mia

Lekkert som vanlig .......:-)

Er det forresten ikke moro å kunne vise frem det man har laget.
Digitalkamera er gøy !

Husker når jeg måtte sende filmene til fremkalling ,bare for å finne ut at 2 av 36 bilder var brukbare
(hehe) greiere nå ja :-)

Jeg har også engledilla Gunnda
Har du vært på De små stuer..?

Hudpleie er deilig ,man føler seg så bra etterpå at man kan dra hjem å polere speilet på badet :-)

Huff nei nå skal jeg slutte å fjase ..

Kleeeeem til Alle :-)
Magnhild

Anonym sa...

Nå er det natta, trur eg...
Jeg skulle egentlig ikke skrive i dag, men så tok fjøsboka meg litt gitt. Jeg får ikke vært i ro med denne lanken.. skitt au!
Jeg kommer nok sterkere igjen.

Natta Mia, natta jenter, sov godt.

klem fra Tutta

Anonym sa...

Hei og god torsdag Mia

Har du det bra i dag? Når var det du skulle ha kur igjen?

Jeg har en fin dag. Sov dårlig i natt men er ganske opplagt til tross for det. Har nå nesten vasket ferdig huset. Sukk...burde ta det mer med ro men det er vanskelig når overskuddet først er der:)

Ja Magnhild jeg er nesten, men bare nesten fristet til å se i speilet nå:) Det føles i vert fall veldig godt.

Tutta da! Pass på armen din. Jeg lurer på om jeg etter vert må prøve den der fjøsboka jeg og. Men er litt skeptisk. Hva skjer der da? Kan alle og en vær gå inn på profilen din? Er det ikke sånn sjekkeside?

Kos deg så godt du kan i dag Mia!! Hilser og boinker til deg. hilser til alle ellers og.

klem Gunnda

Anonym sa...

Du Magnhild hvor er den plassen du skrev om? Er det en butikk?

Gunnda

Bettans Bravader sa...

Hej ,ja först så tänkte jag att ta vara på spetsen osv,men nu tycker jag det är så synd att klippa i dem .ev om jag kan sy vuxen påslakan,jag får se.
dom får ligga till sej lite och sen skall jag på auktionen igen kanske blir fler å då lättare att ta sej an dem. Ser att du själv är duktig med tyger och färgpassning! mycket fin kudde!Ha en fin dag /kram Lisbeth

Anonym sa...

Hei sveis.

Kan ikke holde meg borte jeg!;)
Nydelig puter altså! Sukk
Jona, jeg syntes du skulle være sykem. litt til, en kommer fort nok ut i arbeislivet. Slitsomt hver dag også, kanskje du tok aktiv sykem.. det er lurt.

Mia, jeg har vært på shopping i dag også;) med min andre søster;)
Neste gang....ikke sant;)

Ja Gunnda, den facebooka er artig altså!! Ingen sjekking der, bare kos med folk en kjenner. Du trenger ikke bilde av deg selv heller, der inne. Du bestemmer selv, hvem som kan titte inn til deg. Jeg har f.eks. bare de jeg er venner med. Ikke er det vanskelig heller. Nå er det mange som er i heiagjengen til S. som er der;)

Ikke sant Jona?? Koselig der;)

Nå skal jeg lage middag til gubben, kjøttkaker. Vet ikke deg, om jeg kan vente med den lydboka.. skal gjøre et forsøk da;) Vi skal være på hytta i 14.dager i påsken, men vi får venner på besøk så kanskje jeg ikke får tid da heller... neimen, for et problem dere.hehe

Magnhild, hva med deg.. fjøsboka;)hihi.

Dette tok tid, pokker ta den lanken. Godt det er helg snart. hehe Det hjelper litt når en ikke er på jobb! Godt med en fridag i uka må jeg si, blir litt bortskjemt. Jeg skal ha en fridag i uka frem til påske, så får jeg se hva jeg gjør..

Nei huff, dette ble langt. Vi prates dere! Mia og dere andre, ha en toppen, toppen torsdagskveld og helg!
Boink Boink med klem fra Tutta

Jona sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jona sa...

hei Mia :)

Håper alt er bra med deg! Putene dine er nydelige. Du har mange fine stoffer, i fine farger :) Nesten så jeg får lyst til å begynne å sy og. Men det tror jeg ikke hadde vært særlig vellykket... Hehe

Gunnda, glad du er i form i dag. Skjønner godt du får lyst til å gjøre litt når energien er der. Litt er vel lov? Bare du er forsiktig og ikke presser deg da! :)

Ja, kom på facebook. Der er du akkurat så synlig eller usynlig som du velger selv! :) Ikke no' skjekkested. Er ikke mange venneforespørsler jeg far som er fra folk jeg ikke vet hvem er. Det er et sted for å holde kontaktene med venner, og kanskje finne igjen gamle venner. Er kun de som jeg har akseptert som venner som ser min profil og.
Ja, Tutta, det er kjempe koselig der. Jeg er vel litt avhengig kan man si...

Jeg fikk sykemelding for februar og. Og aktiv sykemelding fra 1. mars. Han syns ikke jeg skulle begynne riktig enda, legen, siden jeg er såpass sliten og det bare er en mnd siden jeg avsluttet cellegiften.

Du må passe a armen din, Tutta! Selvom det er koselig å lese det du skriver!

Håper alle har en fortreffelig kveld.

Klemmer fra meg :)

Anonym sa...

Hei Mia.
Lenge siden jeg har skrevet noe nå, vært så travelt med flere ting synes jeg. Jobb, barnevakt hele helga, besøk, bort på besøk, kjøleskap ødelagt, ut å kjøpe nytt, rive ned skap for å få plass til nye kjøleskapet. Hva skulle jeg gjøre med alt som var i skapet? Rydde for å finne ny plass, finner masse skrot, noe kastes, noe i kjelleren, handle, middag, vaske, male ei seng, ligge på sofaen og late meg, se på TV, strikke litt, gi katta mat og kose med den, gi fuglene mat og lese ferdig bok og ikke minst: ha det koselig sammen med min kjære samboer. ALT dette har jeg vært opptatt med altså.

Men nå ser jeg at du har laget utrolig mye flott. De putene var jo bare rålekre!!! De kunne jeg godt tenke meg ja! Har også fått med meg at du nå er ferdig med penecillinkuren og jeg håper du nå føler deg mye bedre.

Ellers så er det artig å se så mye aktivitet her inne. Ser damene prøver seg på facebook. Eneste kjennskap jeg har med facebook er gjennom ungene mine, de driver jo på med det der. Men er det noe for oss voksne da?

Håper arma di er på bedringens vei Tutta. Bra du fikk sykemelding ut februar Jona, du trenger nok det.

Hilser til dere alle, så koselig å lese innleggene deres.

Klem fra Kirsten

Anonym sa...

Hei Mia

Ja du er en racer på symaskinen.Skulle ønske jeg hadde bare bittelitte anlegg jeg...
Uff i går spratt bukseknappen ut,(skjønner ikke det,den måtte våre dårlig festet,he,he..)Det er et prosjekt å få sydd på plass en ny...Stygt hull ble det også.
Jeg har en bunad som skulle vært sydd ut.Jeg har arvet min mors da hun døde forrige sommer.Den har krympet så mye i skapet. Kanskje jeg bare kan putte den i en pose til deg??he,he
Ikke ha dårlig samvittighet for at du sover til kl 10. Det er kroppen som trenger hvile og ro.Min roer det betraktelig leeenger noen ganger ,særlig de siste dagene nå. Prøvde meg på jobb igjen i dag og det ble litt slitsomt.Er så tungpustet og hoster og hoster.Håper jeg ikke har spredd for mye basselusker på NAV. Der trenger vi de folka som skal være der!!Tør nesten ikke fortelle at jeg har en utplasseringsjobb tre dager i uka og trives...
Takk Tutta og Gunnda for hilsen.Kjempekooselig!!
Ønsker deg god bedring med hånda Tutta og ellers en god helg til alle som er her inne!!


Varm helgeklem fra Marit

Anonym sa...

Hei og god Morgen Mia

Vill ønske deg en god helg og si at jeg tenker på deg og boinker for deg!!

Tror det er bra Jona at du får slappet av en stund til. Det tar tid å bygge seg opp igjen.

Marit, fortsatt god bedring!

Kirsten for en energi. Ja kanskje vi skulle stole på de andre og prøve facebok. Er ikke helt overbevist ennå. Takk for info forresten Tutta og Jona.

God helg Kirsten, Marit, Jona, Magnhild, Tutta, Anna,Lisbeth og alle andre besøkende og en ekstra hilsen til Mia.

Klemmer og boinker fra Gunn(da)