20 okt. 2009

Tomt!!!

Halluuuu...........

Det är tomt efter min "gamla" pappa, körde han till bussen idag....men han fick med sig bullar och äpplekaka.....



inte alla men en del, han är väl hemma runt 20. ikväll......efter var jag på Ullevål och tog blodprov......men bara känslan å se Ullevål=(....klart jag är egentlig i väldig bra form, før att gå på cellgift......

samtidigt sände jag en duk ned till min tante som hade fødelsedag den 11 sept...hon blev 85=)=....
















Nu ska jag gøra färdigt lite "jobb" och ta med imorgon..på Ullevål.....
Synd jag inte vet var du jobbar Tutta, annars hadde det blivit kanske en överraskning....nu som jag kan køra igen......
Det som är väldig positivt med kuren är att smärterna i benen är borta=)=).....samt att lukten har blivit bättre, har startat på ny Flagyl kur ska ta det i 7 dagar........och håret sitter än.....men jag är väldig kort på det, Andreas sa att det var som Marie Fredriksson i Roxette=)=), tar det som en komplimang menari
Det blev lite rörigt skrivit............men nu ska vi äta pannekaker=)

Kram till er alla

Mia

6 kommentarer:

Kirsten sa...

Hei Mia.
Så godt at du føler deg bedre og har mindre smerter. Og for et overskudd du har fått da! Lekker bakst. Ser jo bare såååå godt ut. Og duken er bare nyyydelig! Du er kjempeflink, men så har du vel litt øvelse etter hvert også.

Nå er det noen dager siden sist jeg var her, og plutselig så var det masse å lese. Har vært uten nett igjen noen dager, men denne gangen var det en feil hos Telenor. Har sittet leeenge i telefonen med Telenor både i dag og i går, men nå er det heldigvis i orden igjen.

Kvelden har gått med til å renske krabbe igjen da. Nettopp ferdig. Det begynner å bli litt vel sent, men godt å få ryddet ordentlig opp. Så slipper jeg å fortsette i morgen, har fri, så det passer perfekt. Kan sove lenge.

Takk for hilsen Gunnda. Jeg fikk bare sååå lyst til å prøve facebook når du nevnte det. Men etter nærmere undersøkelse så har jeg visst ingen, i alle fall meget få, venner som driver med dette, og da er det vel liten vits. Dumt! Jeg skjønner det der med å se ting som bør gjøres, og ikke ”ha lov” til å gjøre det. Forstår at fristelsen blir stor ja. Men pass på arma likevel da, så godt du kan.

Ja Tutta, jeg sendte hilsen, for jeg lurte på hvor det var blitt av deg da vettu. Godt å høre fra deg igjen, og fint du begynner å bli pratesjuk igjen. Det er et godt tegn. Håper du har det bra.

Hilser også til Magnhild, Anna, Gro og dere alle, bestandig hyggelig å lese det dere skriver.
Klem fra Kirsten

Anonym sa...

Morn på deg, Mia.

Nå sitter jeg på jobb, kanskje kommer... neida, du har mere nok med sykehusbesøk i dag du.
Vi blir så glade for at du føler deg så fiiiin!
Lykke til i dag! BOINK

Det er i heimen ulykkene skjer Gunnda, (det var vel hjemme det hendte? glemsk jeg) så du får slutte med den oppussinga. Fali det. Håper armen har blitt bedre!
Sant det, vi trenger alle litt avbrekk,(tørketid) av forskjellige grunner.

Hei Kirsten. Ønsker deg en flott fridag! Slike fridager midt i uka er så godt. Jeg har min på torsdager.
For meg har fjøsboka vert en plage i det siste! Vurderer veldig om jeg skal slette hele tulleboka!
Den seiler vaffal sin egen sjø..

Men jenter, ha en fortreffelig dag alle sammen!
Hei og hopp fra Tutta

Mia sa...

Hej Kirsten!!
Du får vara rädd om din arm så du inte får senebetenelse du å.....som väldigt många här inne har eller haft.... Facebok låter jag bli, det är ungarnas fri sted=)=), nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det Ullevål.....
Ha en fin dag
Kram
Mia

Mia sa...

Hej Mia, kul att du tittade inom. Faktiskt lite kul med ett Miabesök ;)och svorsken ligger gott inne hos dig också ser jag. Ser ju att du kämpar din kamp, den kan jag inte så mycket om, så jag ska inte komma med noen flosker... Men jag vet allt om hur kul det är att ha pappa på besök, nu brukar ju jag ha besök av bägge två, mamma också, det blir ju ändå kuligare när det är så sällan. 60 mil, det har ca jag också, Västmanland, du då?
Vetebröd och äpplekakor är ju gott, och som sagt på hösten är det extra kul att baka :) Jag kommer snart inom igen. Hilsen Mia

Gunn sa...

Hei Mia

Skjønner at det er trist når pappa reiser. Særlig når det er slike lange avstander og dere ikke sees så ofte.

Flott duk og fristende kaker. Det inspirerte meg og til å bake. Litt glutenfritt og noen med mandler. Mandler tåler jeg heldigvis god:) Og mandelbunner med ulikt fyll er godt!!

Jeg er glad for å høre at cellegiften hjelper på bena dine og lukten. Og ikke verst komplimang det du fikk av din sønn anngående håret.

Jeg har hatt en fin dag. Har lagt på sofaen og lest krim og så har jeg malt et skap et strøk og sparklett litt. Skulle vert på besøk i dag men det ble avlyst på grunn av sykdom.

Ønsker deg en god kveld og hilser til dine venner her inne.

Klem Gunnda

Sølvis blog sa...

Takk for hilsen i bloggen min. Nydelig løper du har laget til tanten din.