25 okt. 2009

Funderingar












Ja, till hytta vi kom.....Andreas hade städat så det såg ok ut.... Har inte sett han nästan, men det visste vi, han kør små bilar, ett intresse før "vuxna" män med små bilar som går väldigt fort=)=). Ja, det är inte bara "gubbar" en del yngre har börjar å.......

Idag vaknade jag med att det var snø på träden, är lite härligt, bara det håller sig här, å inte i Oslo. har fått fyr på peisen idag=)=).....nu ska jag hämta kaffen min och putta på mer i peisen så den inte sloknar, hundarna ligger och tittar på mig i sina bur......
Igår var vi ute en lite tur, först gick gubben en tur med hundarna, så fixade jag mig lite, så grog vi ned och såg på Andreas køra sin bil, handlade lite mat, gick hem och åt "lunch" kl 16........
Efter det var jag så trøtt att jag somnade på soffan=).......

Så att kroppen är trøtt det är den efter 4 tuffa år før den.....men med lite mer fysisk aktivitet klarar den mer......samtidigt kom jag på att går på stark antibiotika kur igen, den tar å på ork och kropp....så allt som allt går det bra, må bara samla alla "fakta" inte glömma något......
Njuter av lugnet och kaffe nu....

Ha en fin dag.
Kram
Mia

5 kommentarer:

Anna sa...

Jeg ønsker meg mye rart av Nissen;) Masse småplokk. Godteri, strikker og ting som man kan sette opp håret med;)
Takk, takk, Preeti er flink:) Nå må jeg se videre på Australian Idol. Klem

Anonym sa...

Hej vännen!
Det låter som ni har en skön tur till fjället. Vi vill också vara med... Njut av det underbara ni har. Kraften kommer mer och mer för dig när antibiotikan är slut, det vet du! Kaffe och och öpppna spisen är ju bara så underbart. Det ger ro i skälen. Ha det fortsatt fint.
Kram från Malmö bönderna

Anonym sa...

Hei Mia.

Så flott at du kom deg på hytta.
Herlige bilder av hundene;) og snø. høhø. Det regner nå i Oslo, heller det enn snø, ja! Men pent, det er det;)

Vi fikk kjøpt kjøleskap i går, så nå står det på plass. Delikat, rent og pent;) Vi har også ryddet i kleskapene våre, masse klær har vi levert til Fretex. I morgentimene i dag gikk jeg en god tur i regnet. Endelig en helg vi har fått gjort en masse, syntes jeg;) Nå skal jeg bare la kvelden flyte forran tv'en.

Ha en fin søndagskveld Mia. Boink
God kveld til dere alle her.

Klem fra Tutta

Anonym sa...

Hei Mia

Vil ønske deg og alle dere andre en fin uke .
I dag har det regnet uavbrutt og det har ikke vært ordentlig lyst .
Det blir man også trøtt og sliten av . sånn sett er det en grusom tid vi går i møte , men så har vi jula og masse kakao kos i vente .
Snø gjør det faktisk litt lysere også, men vi trenger ikke metervis .
Kroppen din har fått masse juling de siste årene Mia . Du er tøff og positiv synes nå jeg da . Håper antibiotikaen gjør susen ,og cellegifta tar knekken på svulsten . Sliten er det lov å bli for alle , lei også , det er bare å blåse ut krumme nakken og gå videre .
Håper du ikke har mistet piffen til å sy . Det er jo så vakre ting du skaper ,men det skal være gøy , ellers er det jo ikke noen hobby.

Hmm nå ble inlegget lengre enn beregnet ,men dere overlever vel..

Kleeeeem fra Magnhild

Kirsten sa...

Hei Mia
Ikke noe rart at du blir lei av og til. Men jeg håper inderlig du ikke mister lysten med å sy på grunn av hu dumme dama som sa det luktet. Som jeg sa før så er det dessverre mange tankeløse folk rundt omkring, ikke la dem ødelegge gleden din ved å være ute blant folk. Høres ut som du koser deg på hytta. Snø er ganske fint da, - på fjellet!

Jeg har ingen grunn til å klage jeg altså, men det er først i dag at jeg orker å sitte ved pc´n. Fikk influensa fredag, jeg frøs så jeg trodde jeg holdt på å fryse i hjel. La meg med ull-longs, ull trøye og 2 dundyner og hakka tenner av kulde. Våkna midt på natta og holdt på å svette bort. Verk i hele kroppen og feber. Svineinfluensa? Tja, hvem vet? I dag er jeg meget bedre, så det kan vel ikke ha vært det? Så jeg har ikke vært så flink som Tutta i helga jeg da, rydda i skap og sånn.
Ha det fint alle sammen.
Klem fra Kirsten