11 okt. 2009

Söndag

God morgon alla så god kväll till Anna=)

Ja, formen är ganska bra....trött som vanligt=(.
Är bara så trøtt på utfloden jag har, tycker det är heltsetan, ska på kurs på tisdag samt torsdag, men vet inte om jag orkar pga. av det, så är det blodprov på tisdag innan kurset, men som Vossli sa, du kan ju køra, inte noe problem=)=), jag har ju klagat på att jag inte kunde det när jag gick på morfin tabl........så är det ny kur på onsdag......så veckan går....
På onsdag kväll kommer min pappa på besök, har fått avlastning till min mamma, det är inte lätt å sitta 60 mil hemifrån och inte kunna hjälpa dem=(, dem hjälpte oss så mycket när ungarna var små, men vi får njuta det vi kan, när min pappa kommer, tror han har behov før det, så det inte blir 2 pasienter istället før 1. Han är fortsatt i bra form, klart det går in på han att den man har så kär bara blir borta från en.........
Ha en fortsatt fin søndag, det ska jag ha.....nu ska jag sy lite, det tar tid før en om dagen....men tid har jag
senyumkenyit

Kram
Mia

Inga kommentarer: