15 okt. 2009

Dagen efter kur

Hej hej!!!

Allt går bra idag, känner mig "i för god form".............
senyum
Ska prova å gå på kurs ikväll....... spännande det är med Rie Norum.
Idag har vi pratat med Anna över skyp, Kenzo blev helt gärn sprang och letade efter henne, men hon var bara en röst. Konstigt å se och prata med henne, när hon är på andra sidan klotet.......
Andreas kom igår samtidigt med morfar, så han hämtade morfar, (det blev en glad morfar)så sen
åt vi peppes pizza gott, men jag klarte och beställa halva med taco typen, och den var STARKgigitjari
Idag har jag och tagit blodprov av Kenzo rabies kontroll....han var jätte duktig, nu ska jag ta det med ro, så jag klarar kvällen.........fick ett slag i ansiktet idag, när jag var inne i tisdag før å hämta mønster, så var det några som reagerade på "lukten" min, det førstår jag, jag är själv känslig før lukter så........ men Nina ska be Rie sätta sammen tyg, så jag får hämta det imorgon=)........så det blir en hemma kväll mest fiskpudding i vittsås=)
Nu hoppas jag att cellgiften ska krympa tumoren, så att lukten førsvinner..........

Kram
Mia

6 kommentarer:

Anna sa...

Hehe, klant mamma;) Du klarer alltid å bestille noe rart:P Hihih.. Det var morsomt å prate med dere via Skype. Det er en flink Kenzo vi har. Det er jo ikke sikkert at det var "din" lukt hun reagerte på??
Bra at jeg ikke var hjemme på middag igår, usch, fiskeboller i vitsaus:( ;);)Håper det ble kurs på deg igår. Klem

Mia sa...

Nej, gumman det blev ingen kurs=(, så vi får se vad som händer framåt...

dem ringde från affären och sa att dem visste inte helt vad dem skulle gøra......men ska ned och prata med dem idag.....

Kram

Anonym sa...

Ha en fin fredag Mia, og Goood helg! Håper du får vert med på kurs..
God helg til alle sammen her inne!

Hilsen trege Tutta

Anonym sa...

Hei Mia.

Dumt det ikke ble kurs og sier som Anna, ikke sikkert det var din lukt de reagerte på. Men når det er sagt håper jeg de får krympet tumoren!!

Det er fint å kunne prate via Skype på tvers av land og vann. Jeg prater slik med min datter. Vi er i samme land, men langt for det:)

Håper det ordner seg så du får det stoffet du trenger.

Jeg har fri i dag. Sov som en stein i natt og det kjennes:):)
Er litt bedre i armen nå så "klarer" å male litt. Må bare sørge for å vaske vekk alle maling-spor fra hendene før jeg skal til fysio igjen;)

Ønsker og håper at det fortsatt går bra med deg etter kur!!

Så må du har en deilig helg smmen med dine. Hilser til Anna laaangt der borte.

Hilser til alle og ønsker god helg!

Klem Gunnda

Kirsten sa...

Hei Mia.
Fint å høre at du tåler cellegiften godt, og håper inderlig den krymper tumoren. Det er så mange tankeløse folk, du får bare heve deg over det med lukten, og som flere sier, det er jo ikke sikkert det var din lukt de reagerte på. Men at man tar seg nær av slikt er klart, men gå du ut når formen tillater det med høyt hevet hode. Håper du får en trivelig helg med din pappa og de andre du har rundt deg.

Ja Gunnda, du må vaske av malingsflekkene godt, dersom fysioterateuten får greie på dette så blir han nok sinna på deg ja! Ta det nå med ro så du blir god i arma di.

Selv har jeg vært uten "nett" noen dager, men problemet er nå reparert, heldigvis. Blir jo ganske avhengig av denne pc´n. Jeg har fri i dag og har ryddet litt i klær. Plutselig så har jeg ingen ting å ha på meg, men når jeg sorterte litt og ryddet i skap så hadde jeg sannelig litt likevel gitt! Får vel fortsette med resten av huset så jeg slipper unna helgarengjøringa i morgen.

Klem fra Kirsten

Gunn sa...

Hei Kirten:)

Ja en blir avhengig av nett!! En oppfordring til deg og Mia. Kom på Facebook. Jeg har våget meg inn der. Synes det er en grei måte å holde litt kontakt på. Hadde vert koselig å "treffe" dere og andre fra denne siden der!!

Jeg vil så gjerne vente til armen min er helt bra og fysiot gir klarsignal. Men du vet, ikke lett å se ting som børr gjøres. Det er som sønnen min sier: "mamma huset ditt er selvrensende. Jeg legger fra meg klær og så finner jeg de ferdig vasket og brettet. Koppene blir vasket. Sånt hus vil jeg og ha, men ennå ikke funnet". Men jeg ser at når jeg er ute av "drift" stopper ting opp:):) Skjønner ikke det.

Så flink du er som rydder klær men godt når det er gjort!

God helg igjeen alle sammen.

Klem Gunnda