19 nov. 2008

På tur



Idag, drog min son mig till Sandvika storsenter, før å äta lunch. Det gick bra.....lite sliten før å se så mycket folk.......jag som älskade det innan jag blev dålig.......men fick køpt mig en fin tunika till å ha tight's till den är väldig färge rik.......väldig fin......


Så efter det har jag inte gjort så mycket......... tycker bara att det kommer mycket luft ut av mig "hæ"......det är ovant........på bildet är väskan jag sydde på kurs hos Kathrines quilte stue........design är Joana.......väldig fin modell før den är som en pompado så ingen kan komma ned i den......
Kram
Mia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres koselig ut med en tur :-)

Det med luften kommer til å bedre seg.
Holder du hånden over når luften kommer demper du evt. lyd, hvis du synes det bråker.
Det lukter i alle fall ikke hehehe

Anonym sa...

Så fin veske du har sydd:) Hvor lenge tror du det kommer til å gå før du må sy meg en lik;)

Anonym sa...

Kjære Mia.
Så godt at du er kommet deg såpass som du har, til og med vært ute på handletur! Det er gledelig å høre at det går bedre dag for dag. Nå er den endelig over denne fæle operasjonen som du grudde så for, skal se du får det mye bedre enn du hadde det før. Skjønner det er tilvenning med pose og luft, men det går seg vel til får vi håpe.

Jeg har vært uten PC noen dager, var uvær med torden og lyn her, og det tok internett-tilgangen min. Utrolig hvor avhengig man blir av denne maskina her. Men nå er det heldigvis i orden igjen.

Nydelige kaktuser, de blomstrer sikkert fordi du har kommet hjem tror jeg, ble så glade. Og nyyydelig veske, veldig fint bilde på.

Fortsatt god bedring!

Klem fra Kirsten

Anonym sa...

God morgen, Mia.

Så tøff du er som tok deg en tur ut, allerede!! Det er så nydelig det du syr! Jeg har 10 tommeltotter når jeg prøver meg på symaskina, godt jeg har en mann som hjelper til med det meste;)
Ønsker deg en koselig helg, og God
bedring! Boink Boink
Klem fra Tutta