24 nov. 2008

Førsta kur efter op.

Ja, imorgon startar kurerna igen efter op....spännande och se hur kroppen reagerar nu.....klart bra....dum tanke......kl 9.30 kommer taxi och hämtar mig.......så tar det väl drygt ett par timmar med allt..... idag har jag sytt lite.....efter jag var på Ullevål och tog blodprover.....
Ja. Gunnda jag vilar mycket å........ är inte bara på farten :-) .......men det är så kallt här i Oslo nu......samt Anne Marie vi är väl inte dem som flyr ned affärerna før mycket nu......det som är tyngst nu det är å inte kunna bära något..........nästan...... før man känner sig rätt ok........säger jag som pløtsligt inte orkar mer........bara lite till så blir det før mycket..... :-)

6 kommentarer:

Jona sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jona sa...

Lykke til med kur i morra! Håper du tåler den bra.

Tove Sollander sa...

Lycka till i morgon! Tänker på deg. Stor kram från meg och Kenzo

Anonym sa...

Hei Mia

Klart det går bra i morra!!!!Kan vi ikke bare bestemme det? I alle fall håper jeg at det går veldig bra med deg denne gangen. Du har nok nå!

Fint at du får slappet litt av og tatt vare på deg selv. Men skjønner om det ikke er så lett å ha slike begrensninger som å ikke kunne løfte og bære. Jeg skal selv ta det med ro sier min lege, men må innrømme at det er ikke lett! Vill altid mer en jeg egentlig klarer:)

Har hatt en travel dag med time på gyn og veiledning på universitetet. Er sykemeldt nå men håper å komme igang igjen til våren. Tror ikke legen er enig men jeg vill så gjerne.

Ønsker deg en god natts søvn og lykke til i morgen.

BOINK BOINK BOINK!!!!

Klem Gunnda

Anonym sa...

Hei Mia

Håper du har det bra ,og at kroppen tåler kuren godt .

heier på deg !!
lykke til

vaaaaarm hilsen fra Magnhild

Anonym sa...

Hei Mia,

Har ikke vært innom deg på noen dager. Har gjort unna endel før jul, for å slippe køer og mas i desember. Denne siste tiden før jul bruker jeg til å bake og kjøpe juleblomster og presanger til tantebarna.

Jeg er så glad over at det går fremover med deg. Klart du blir sliten, men det er jo et godt tegn at du har lyst å initiativ til mye, så får du heller slenge deg på sofaen om det blir for mye.

Dine kaktuser er bare fantastiske, og at de kommer igjen. Det er jo ekstra morsomt.

Ønsker deg masse lykke til med kur nå, Mia.

Tommelen opp og varm klem fra Sissel