13 okt. 2008

Dumma tarm

Hej!
Vi kom oss på hytta, härligt å träffa Andreas och Tove igen, men tårarna sitter väldigt löst før tiden......... men tarmen vill inte.....jag ringde Ullevål innan vi drog opp......så dem tyckte vi skulle resa......på Lørdag slog tarmen sig vrong......kom inget varken luft eller"skit"...... samtidigt måtte jag trycka på blåsan før å tømma urinen......detta blev før mycket før mig......åt svisker, så snart ser jag väl ut som en sviska :-) :-)..... Tove sa sen jag var vitt som ett lakan....
Men kavade mig ned på SAS hotellet där Andreas och ett gjäng killar kørde med radiostyrda bilar, på lørdag var det visst klubbmästerskap...... det heter Valdres Mobellbilklubb http://vmbk.net/ ......Andreas blev väldigt glad när jag kom, han skulle precis køra.......efter åt kom gubben min, han hade gått en lång tur med Kenzo......det var helt underbart väder på lørdagen........så skulle vi äta gubben och jag .......ungdommarna var inte hemma, Tove jobbade.....Andreas kørde bil.........men klarte inte äta noe.......... :-( gick och la mig tidigt..... på søndagen var det lika illa......men drog ned och såg när dem kørde bil........så fick Kenzo stanna på fjället........har tagit kontakt med Ullevål nu........ringer mig tillbaka.....ev. må jag in en tur...... :-( men detta med tarmen och urinen må ordnas kan inte ha det sån.......
Men vi fick en härlig tur ändå.........lugnet kommer till en... så stilla njuter när vi är där...... Ja, jag gick där uppe, bra før tarmen ............men det hjälpte inte mycket.......men om jag inte hade gått...hade det kanske varit värre :-)
Ha en fin dag!!!
Mia

4 kommentarer:

Hanne sa...

Hang in there Mia!!
Jeg ser at du har det veldig tøfft nå....

Krysser fingrene for deg!

Anonym sa...

Hallo Mia.
Håper du har fått den hjelp du trenger i dag. Sender deg varme tanker.
Emi

Anonym sa...

Hei igjen Mia!
Har tenkt mye på deg i dag... håper at du har fått god hjelp...ar du har det bedre nå.
Boinker for deg...klem fra Marion.

Anonym sa...

Kjære Mia

Så trist at du har slitt med tarm og urin. Det er ikke godt å ha det sånn. Bare jeg ikke kommer på do på to dager føler jeg meg syk. Føler veldig med deg. Det er slike ting du skulle sluppet.

Håper det er bedre i dag og at du får hjelp.

Ellers høres det ut som om du har det godt på fjellet. Er godt å finne ro.

Jeg skal til frisør nå. Gleeeeder meg:) Ellers skal jeg slappe av i dag. Er ikke helt i form.

Tenker på deg og boinker for deg.

Klem Gunnda