16 apr. 2008

Onsdag 16 April

Ja nu har det gått 1 vecka sedan jag fick kur, børjar fina formen tillbaka, men denna gången tar det lång tid. Orkade inte äta lunch med en väninna idag,før ikväll är det nytt kurs på ullevål. Så jag sparar krafter till det.:). Men jag syr lite, men jag vill ju så mye, men men må lära att ting tar tid!!!!! med en trøtt kropp.

Beklagar inga nya bilder, min sons kjæreste är på kurs så hon har sitt eget lilla kamera med, så jag måtte lämna det tillbaka till henne.Min gubbes är inte helt mig, får se om han kan hjälpa mig idag efter kurset.
Ska bli spännande ikväll kurset handlar bla. trøtthet (fatigue)så kanske jag får noen tips.
Ni får ha en fin dag.
Kram

1 kommentar:

LAPPEQURI sa...

En utrolig syke historie,håper du blir bra når celle kurene er over. Bra du har en fin hobby, jeg bruker lappeteknikk til smerte lingring og har holdt foredrag om det. Det er viktig man gjør noe positivt når man er syk.
Takk for komentaren på min blogg:-)
Hvis du ser fremst på min blogg har jeg sydd flere tepper i div farger og løpere i samme stil.
Ideen fikk jeg da jeg så i en amrikansk quilte katalog. Vil du ha oppskrift send meg mail
Ha en fin dag