9 apr. 2008

Cellgift

Ja da blev det kur, gott att alla blodprøver var bra. Så då är det 4 veckor till nästa gång. Så får man se om det blir fler. Men jag känner mig väldigt bra iform, så det är gott.
Så var vi på info/ kurs med kreftavd. Det var väldigt bra, känner sig gott mottat av alla där. Så det Laila har startat är väldigt bra. Det var info av lege Paulsson rart å se dem "civila", det var givande. Fick mye fin information av han. Precis som han hadde mer tid och berätta om sykdommen.

Så har jag varit och køpt mer tyg idag, ska på kurs på mandag kväll, på Kathrines quilte stue, glädjer mig redan. Men min man glömde och hämta symaskinen idag, så da må jag kutta en del tyg imorgon, så får vi ta med den på hytta till helgen. Så jag har det bara bra så gott man kan ha det. Ska prøva å lägga in fler bilder på det jag sytt, men jag är inte så flink med min mans kamera, min pojkes kärestas kamera är mycket enklare. Men vi får se.

Kram till er alla

Inga kommentarer: