25 apr. 2008

Fredag igen!!!!

Veckorna går så fort, fredag igen, ska som vanligt på fjället, denna helgen før å hämta hem Kenzo, hunden vår har varit där hela veckan.

Min man och jag var på det sista kurset i onsdag, som gyn, avd, hade det var väldigt givande, handlade om Fatigue, trøtthets syndrom som rammar ofta kreft pas. Själv tror jag att jag orkar allt, men typ nu har duschat och kläd på sig, så är det som luften gått ut av en, men nu är det pga. cellgiften, har 1 kur igen om ca 1 vecka, då får vi se om det är den sista, trolig ny CT efter 3 veckor efter kur.

Det är alltid "spännande" och høra vad legen sier, när man får kur. Men denna gången ska jag ha gubben med 4 øren hør bättre än 2, tror jag. Men händer och føtter ser inte ut, så cellgiften går på dom cellerna som formerar sig fortast, och det är huden.



Så i tisdags som var, var det sista kursdag med Bente och hennes Japanska teppe, kommer bilder på det med applicationerna, men sitter på en annan data nu, så det kommer kanske i helgen. Det är lite skoj när man ser på alla tepperna, när man går på kurs, alla blir olika med sina färge valg, mitt eget blev väldigt rosa men, det är en konst å sätta sammen tygerna så det blir snyggt.
Kommer till å sakna å gå på kurs nu i sommar, men har ett kurs till med Bente den 3 maj, ska sy en toalttmappe, på en dag.... spännande. Bente är så inspirerande, får lyst å sy mye, men det ska bli färdigt å.

Så har jag 2 gånger till med Heidi, så jag har några kursdagar igen...



Ni får ha en fin helg.



Kram Mia

Inga kommentarer: