11 apr. 2008

Ny dag!!!

Det har var en trøtt dag igår. Blev kanske før mycket først kur och sen møte/kurs på Ullevål. Tror man orkar allt, så igår måste jag handla var inte mat hemma, när vi drar så ofta på hytta så är kylskåpet hemma väldigt tomt helst nu när det bara är jag som äter här, ja gubben å men det är bara middag.Så dro till butikken handlade mat så dro jag innom blomsterbutikken, men det är inte lønt å handla blomster hem, vi drar på hytta idag igen. Men jag køpte mig en plast blomst det blev så fint, nu lover jag att efter helgen ska jag ta bilder på en del ting.
Så när det var gjort igår då kallade soffan på mig. Jag orkade inte sy då är Mia trøtt, men men det är lov å vara trøtt, men det är jobbigt å innse det tycker jag.
:)Ha en riktig bra dag till er alla där ute.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska bara testa varfør det inte går och lägga igen kommentarer. Så får ni ha en fin dag, sitter på hytta och snøar. Men har med symaskin så gubben får gå tur...

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Håper du har hatt ei koselig helg på hytta deres...
Plastblomster/silkeblomster er jo så utrolig naturtro nå, og flotte er de også...
Her skal dagen nytes ute, ser ut som vi får nok en flott dag her...

Ha ei koselig uke...

Unknown sa...

Man kan ikke orke alt:) Syns du er flink jeg. Du har jo tross allt en liten gutt å ta vare på;P