28 apr. 2008

Ny vecka!!!

Helgen skulle vi varit på fjället, men Andreas ringde och sa att det var jätte dåligt väder, så då blev vi hemma. Efter några timmar så ringer min man och säger att Andreas är på Sollihøgda, så da var han på väg till Oslo med Kenzo. Så da fick vi besøk istället.
Men det trevligt, vi åt Fondue det är alltid gott.... Men det var lite konstigt å vara hemma, dom sista helgerna har vi varit på fjället.
På lørdagen fick vi køpt ny grill, så da blev det grilling med paraply før grilla det skulle vi. (:,).
På natten vaknade jag att jag hade så ont i knärna mina att jag visste inte var jag skulle bli av, tog smärtstillande, men inget hjälpte. Helt illa var det, så den natten var lång, provade allt som jag fått när jag har andra smärter pga. svulsten. På søndagen ringde jag avd. fick prata med jour havande lege, men fick samma råd bara ta fler, så jag tog mer smärtstillande, men inget hjälpte. Andreas lurte på om han skulle stanna hemma, så han stannade en stund till. Så ringde legen tillbaka, då dro till Ullevål inget farligt, så Andreas dro hem till Beitostølen.
Det är neuropati efter cellgift behandlingen, nu tror jag att jag fått alla bivirkningarna efter denna typen cellgift, allergi, (så jag må ha cortison) så jag är rund som en boll i ansiktet. Blåser på händer och føtter, och nu neuropati.
Nu tror jag det inte är något mer jag kan få........
Så jag har inte fått sytt noe, men ska prøva å gå på kurset idag hos Heidi.
Ha en fin vecka alla.
Kram
Mia

Inga kommentarer: