3 mars 2009

Carpe Diem

Visste inte om jag orkade gå på kurs idag....men jag kom mig iväg.....och det var skoj...träffade gamla kurs vänner....samt så var det Bente Tufte som var kursledare....alltid skoj då....
Ja, må inrømma att jag har blivit satt ut när jag gick in på AM ock Sk's blogg... och läste att han gått bort....mina tankar går till Anne Marie och Johanne.....tänker en del på dem...
Imorgon ska jag ta nya blodprover....så ska jag prata med stomi sykepleiern.....
Jona så gott det gick bra å jobba..... =) Ja, Magnhild nu längtar jag till våren.... vintern kan vara på fjället... hihi.......Ja, helgen går fort...gott när man kan få en extra dag som vi fick nu....även om det innebär att gubben får längre dagar på vardagarna.......ja, man kan inte få allt =) Gunnda hoppas att det är bra med dig och din diet......att du har fått testa mer nu.... Tutta fin vers du skrev........
ha en fortsatt fin kväll=)=)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mia :-)

Håper blodprøvene dine var fine slik at det blir kur i morgen .
Og så håper jeg at du fikk hjelp hos stomisykepleieren din .

Det er egentlig alltid gøy å treffe kjente ,det er bare ikke alltid like lett å komme seg ut .
Så gøy at du kom deg på kurs :-)

Ellers er det lite som skjer egentlig . Jeg går bare og skuler på snøen i håp om at den forsvinner fortere he he ..

Fint at det gikk bra på jobb Jona ,det er godt å komme i gjenge igjen ,bare ta det pent og stell godt med deg selv .

Vaaarm klem til ALLE
fra Magnhild

Anonym sa...

Hei Mia.

Jeg er enig med ALT det Magnhild skriver!!

Har besøkt minsten i dag jeg da, åååå han er så søt;) Dem er en snartur hjemme, reiser tilbake til Sverige på fredag. Snart et år han nå, blid og førnøyd liten skøyer;)

Jeg håper også at blodprøvene dine var fine i dag, Mia! Boink Boink

Stor klem til alle sammen!
Tutta

Anonym sa...

Hei Mia og alle andre!
Er bare kort innom for å si hei. Er på tur en del så pc får jeg ikke brukt annet en når vi er en plass vi kan låne nett.

Håper alt er bra med deg!

Håper du har fått kur og hjelp med stomien.

Ha en god torsdag og helg!

Hilser og ønsker ALLE en fantastisk helg.

Er veldig trist med SK. Mine tanker går til Anne Marie og Johanne og resten av familien.

Klem Gunnda som boinker for dere alle som trenger det

Anonym sa...

Hei Mia!

Eg henger meg også på kommentaren til Magnhild, og håpar det vert kur på deg i morgo.

Og, Magnhild: vil du skule langt og hardt hitover også;-)..er lei snø.
No blåser det fælt ute, og då tinar det godt.Det renn godt i takrenna; jippi!
Jona, lykke til i jobben. Såg i eit innlegg på Maren-Sofie sin blogg kvar du jobbar, og der har eg og vore på kurs mange gonger. Fin plass, men eg har surra meg bort i korridorane der..
Mia, skal tenke på deg i morgo!
Natta....

gro

Jona sa...

Lykke til i morra, Mia. Med både legetime og kur!

Håper alle her har det bra :)

Klem!

Jona sa...

Håper alt har gått greit i dag, Mia!! BOINK BOINK BOINK!!!

Blitt stillere her om dagen. Håper alle sammen har det bra :)
Jeg er litt sliten etter to dager på jobb, litt shopping og en kveld med mora mi på røntgen.
Kommer strekere tilbake når jeg har hvilt ut litt ;)

Klemmer fra meg :)

Anonym sa...

Hihi, som om man kan holde deg borte i fra sykurset;) *ler*

Nå skal jeg snart over til Danmark, jobbe litt. Gleder meg til å studere:D

Håper dere kommer dere til fjells.