20 feb. 2009

Fredag


Hej hej!!



Jag har varit på kontroll hos stomisykepleiern.....tyckte att stomien såg konstig ut....så jag fick komma idag...."akut" kan man säga...men gott att dem tar en på alvar.....om det var något skulle hon kalla på läkaren.....men den ser väldig bra ut......men det som sker med den är helt normalt....nästa kontroll är den 3 mars men......jag kan bara ringa om jag tycker det ser annorlunda ut....så nu är jag helt pumpa......fantasin är duktig på det......men tänkte å vissa det jag sytt och håller på med........detta ska bli en duk......

5 kommentarer:

Anne sa...

Så nydelig duk! Putene dine et annet sted i bloggen er også kjempelekre. Fint å se!

Anonym sa...

Hei Mia

Det var bra at alt var som det skulle. Vil ønske deg og dine en riktig god helg! Du får sy og koose deg.Kjempeflink er du!! Blir visst ikke noe særlig fint vær iallfall ikke imorgen.
Jeg får minsten min hjem i morgen formiddag etter noen dager på fjellet i strålende vær.Men har var litt uheldig og fikk omgangsyken stakkars.

Klem fra Marit

Timotei sa...

Det kommer til å bli en nydelig duk! Koselige stoffer du har valgt!

Jona sa...

Hmm, jeg var sikker på jeg skrev et langt innlegg her i går... Skjedde vel noe når jeg lagret det da, også merket ikke jeg det. Susehuet! Men, altså:

Hei alle sammen :)

Glad for st stomien din var som den skulle, Mia. Fint dem tar deg på alvor og lar deg koome med en gang om det er noe du lurer på :) Håper du er i form nå. Duken er aldeles nydelig :)

I går var jeg på skitur i skogen. Vi gikk til en liten hytte, 2 km hver vei, så ikke så lange turen. Men mer enn nok for meg. Sliten i dag.
Veldig koselig der. Den er åpen i helger og skoleferier. Og man kan få kjøpt vafler, sjokolade og litt sånt. Også er det sitteplasser og tent bål. Så man kan grille pølser og sånt. Utrolig flott av de ildsjelene som stiller opp på frivilig basis og holder hytta åpen :)

Nå snør det som bare det her igjen. Æsj... Hehe.
ellers blir det vel en stille og rolig helg. Kjedelig egentlig. Skal besøke mamma en tur, det er vel det som skjer, hehe.

Håper alle har det fint, og gjør noe koselig :)

Boinker for alle som trenger. Og litt ekstra for SK selvsagt!
Ble både glad og rørt av å se AM titte innom her! :)

Klemmer til dere alle fra meg. Jeg tør nesten ikke nevne navn lenger heller. Er redd for å glemme noen ;)

Anonym sa...

Hei Mia

Så godt at alt var som det skulle!
Og så fin den duken kjem til å bli, nydelege fargar.
Nå er det flott vær her, skikkeleg påskevær. Eg skal tørke støv....før nyseanfalla tek heilt over. Mann og hund på skitur, så ingen som hindrar meg lengre. Men, finn stadig på noko anna som er meir spennande....
Eg las akkurat i avisa at Bengt Eidem hadde fått tilbakefall og går på cellegift - gode tankar går til han!

Ha ein god søndag alle saman!
Gro