29 sep. 2008

Träning

Hej....

Nu har jag varit på den førsta träningen med gruppa......det var gøy, gick med stavar bl.a samt så tränade vi med strikk....... Så tiden gick fort.....

Imorgon ska jag på broderi kurs på Kathrines quiltestua, kursledare är Bente Tufte, var och så på en sminkepung, hon har brodert på......väldigt smått......... men otrolig fin. Glädjer mig verkligen...... :-)

Så är det kontroll time på Ullevål på onsdag, kan inte si att jag glädjer mig till den............men det är bara å hoppa idet, och få svar på Ct som jag tog i fredags...... jag har lite mer ont nu...... men det sitter nog mye i det psykiska.......när det rør sig om magen.... vet inte....... så det är gott med kurset i morgon, får något annat å tänka på.........

Reser troligen opp på hytta igen till helgen........gubben ska på møte.......

Inga kommentarer: