25 sep. 2008

CT

Hej!



Jag har varit på ett spännande føredrag om Omega 3, lätt førklarat....... men, det var hur viktigt det är å få i sig fiskolja....... det går egentlig helt runt i huvudet.....Men det kommer referat i Afrodite, gynkreftføreningens blad........



Så ska jag träna 2 dagar i veckan, sammen med andra kreftpasienter, på Tonsenhagen.....spännande...:-)........ett prosjekt genom kreftforeningen.....



Så imorgon är det ny CT.........efter drar jag på hytta.....härligt å komma opp dit igen....





Ja nu är jag på hytta, alla sover, hunden å........sitter med min kaffekopp......och tänker, är lite rädd innfør kontrollen på onsdag..... men alla som har varit i denna sitsen, vet hur det är......kontroller är både bra och negativt.......det är det säkert før min familj å.........:-). Ja, jag drog själv på hytta, gubben är i Stockholm.... Så när jag kørde opp hit igår køpte jag Se&Hør, fick med cd från DDE, den gick på høgsta volym..........tur det inte var andra med.....:-)


Ha en fortsatt fin helg.


Kram Mia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, musikk i bilen er noe man må ha;) Ellers er det umulig å kjøre bil alene*ler*

Anonym sa...

Hei Mia.
Nå har jeg vært i Amsterdam, der du også var i sommer om jeg ikke husker feil. Deilig sol og sammen med 8 ”gale” barndomsvenninner. Var litt for kort tid til å få med seg alt, måtte jo prate en del også, men det var en flott tur.

Barna dine ser så snille ut, og så pene som de er. Så fint at du skal begynne å trene, det gjør sikkert godt. Men det må jo også bety at du har litt overskudd, supert! Men huff disse nervene og tankene før de forbaskede kontrollene. Nå er det for sent for meg å ønske deg lykke til, men jeg håper inderlig det gikk bra. Du har ikke skrevet noe om det, men du vet kanskje ikke resultatet enda? Ha det godt så lenge Mia, så ”snakkes” vi igjen.
Klem fra Kirsten