11 sep. 2008

Inspirasjonskveld


Idag ska jag på inspirasjonskväll med Lise Bergene, med Kathrines quiltestue... glädjer mig..



Nu har mina føräldrar rest hem efter å varit på besøk 1 vecka... både skønt och ledsamt att dem reste tillbaka till Sverige, dem børjar bli gamla...min mamma har problem med å komma ihåg saker, så blir min pappa irriterad på henne....men vi hade några underbara dagar på fjället, min son bor där, så han fick vist dem vad han driver med där oppe....



Det satte dem väldigt stor pris på.... om ni är på Beitostølen må ni gå in i kapellet där oppe det är en helt underbar atmosfär.....


Har sänt mail till Ullevål nu, har inte fått någon tid før CT undersøkelse än..........nu lurer jag på om han glømt mig....smärterna har blivi lite bättre.....så det är bra......


Kram


Mia

Inga kommentarer: