13 sep. 2008

Symaskin

Jag har køpt mig en NY symaskin.....Husqvarna Sapphire 850,.....hämtade den igår.....mycket teknik på den......ja spännande.....må bara sy lite.....och prova sälja, lite av det jag syr....
det var om ny symaskin........så køpte jag mera tyg igår, på inspirasjons møtet........så nu tvättar jag och stryker allt tyget.......det i sig själv är terapi....står och funderar på vad det ska bli duk eller toalett mappe.......ja, vem vet......
Har inte hørt noe om CT undersøkelsen......tycker att det børjar hasta lite nu....så hoppas att Laila kan hjälpa mig......magen är inte som den ska vara.....är lite rädd før tiden.....men det positiva är att smärterna är bättre......i mitt huvud så är det bra før hade svulsten växt, så menar jag att smärterna blivit mer........
Önskar alla en fin helg..........själv ska jag sätta mig in i hur maskinen fungerar.....ja, läsa bruksanvisning......
Kram
Mia

1 kommentar:

MITT FARGERIKE sa...

Gratulere med ny maskin, håper kreativiteten vil blomstre og bli til mange fine ting. Lykke til.