12 maj 2008

Ny vecka!






Ja nu är det 2: pinsedag, tiden går, men min feber består, ja jag undrar verkligen nu vad detta är. Får se vad dem gør på Ullevål idag, när jag ska ta blodprov. Samt om det blir kur imorgon.
Idag drar Anna tillbaka till Sverige, det blir lite rart, å bara vara gubben och jag igen.
Men fick sytt en gave till häst passaren. Nu har Anna "hjälpt" mig så jag inte kan lasta in några bilder, här.

Får se när hon vaknar, om hon kan ändra på det då






Jaja, nå har jeg våknet, datteren til Mia, så nå skal jeg "hjelpe" henne igen;)
Nu har jag varit på Ullevål och tagit prover, dem ser bra ut. Dem ringde från avd. nu, men får jag frysningar och febern stiger må jag in med en gang. Men det gør det inte....:) Så da må vi bara avvakta och se vad morgon dagen bringar, kur eller inte.
Så jag ønskar alla en fortsatt fin kväll.
Kram
Mia

Inga kommentarer: