23 maj 2008

Kontroll på Ullevål

Ja nu har jag varit på kontroll, det blev ny lung rtg och blodprover. Både rtg och blodproverna visar att penicillinen har hjälpt. Det var så gott å høra att allt var så bra, samt så tog han invärtes ultraljud, kunde inte se svulsten men han kände den. Så i juli månad ska jag på ny kontroll samt ny CT. Før 4 maj såg dem svulsten så det bara betyder att cellgiften virker även om jag fick sista kuren i børjan på April. Det är bra. Gott om den bara ligger i ro, det är det vi hoppas på.
Så da må jag bara ta tiden till hjälp å få opp kondisen igen, gå små turer med lille "gutt".
Må børja imorgon, gubben ska på møte, så da må jag ut och gå med Kenzo, många små turer.
Ha en riktig fin helg. Ska prova å få sytt lite, det glädjer mig jag mig till........

Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå små turer og ha han i langline i hagen:) Så slipper du å anstrenge deg for mye! Klem