9 maj 2008

Fredag

Veckan går fort, men förlorat några dagar på Ullevål. Men det går framåt, bara väldig trött. Går på pencillin, samt feber nedsättande tabletter. På mandag ska jag till avd. och ta blodprover, är dem bra, så blir det kur på tisdag. Det är väl mest infektion proven som dom är intressert i. Men vi får se.
Just nu är Anna hemma och det är gott, hjälper till med Kenzo, det bästa är att hon behøver inte resa igen før på mandag. Idag har jag fått en kamera av min gubbe, så jag kan ta bilder på allt jag syr, jätte glad blev jag.:) Nu håller jag på å sy 2 väsker som jag började med i høst,(till mammma och en tante) må sända det med Anna på mandag.
Men jag vill så mye, men kroppen sier nej......då blir jag sur eller trøtt på å vara sjuk.... Men ting tar tid.
Ha en riktig fin Pinse.:)

Kram Mia

Inga kommentarer: