29 apr. 2009

Back to Oslo


Hej hej!!!!
Ja, då är man tillbaka i Oslo.....det var gott å vara hemma i Sverige.....hos Anna och mina föräldrar.....skønt och se min mor bli bättre før varje dag man var inne och besøkte henne.....
Är det inte så konstigt att tiden går så fort när man inte vill....tyckte jag hade många dagar på mig....men pløtsligt så var det dax å ta flyget hem igen.....men vi fick varit i en tyg affär =)=)

samt band affär i Kph.......så nu har jag sytt lite=). Ska ta MR imorgon.......Så jag är inte på humør å skriva......ha det bra alla =)=)=) bildet är på mina føräldras Magnolia träd blomstrade när jag var hemma.... helt underbart...det har stått på denna gård i snart 50 år....... trots asfaltert runt det.........
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mia!

Det var godt å høyre at du hadde det fint i Sverige! Har tenkt på deg, da veit du! Og så godt at du fekk fyllt opp stoff - og bandlager...

Lykke til på MR i morgo, eg håpar du får orden på stomi/prolaps. -Du får sette foten ned og forlange at noko vert gjort!

Så fint eit tre hos foreldra dine. Eg har og lyst til å ha eit slikt, men trur ikkje at det kjem til å overleve fyrste vinteren. Men, det hadde vore moro å prøve.

Eg hadde det greit i Oslo, rakk ikkje quiltestua - den må bli ei gong seinare. Hadde litt mageproblemer frå morgonen av, så eg kom litt seint ut. Men, fekk kjøpt meg ei veske :-) Har ingen frå før.............(mannen les ikkje denne bloggen heldigvis, hahah) Veskedilledame;-)

Eg håpar at damene her inne har det bra ,og nyter dei fine vårdagane! Ta vare på dykk sjølv!

Lykke til i morgo, Mia. Ha det bra alle saman!

Helsing Gro

Mia sa...

Väsker är bra att ha...=) mycket fint i det....Ha en fin helg...

Kram
Mia