12 feb. 2010

Helg igen

Ja, då är helg igen, jag är hemma i Oslo, gubben reste till fjälls.....Jag har fått urinvägsinf. igen, var på Ullevål idag och fick ny penicillin kur, samtidigt har jag börjat på ny kur mot lukten...
sedih nu börjar jag bli trött på detta....samtidigt ska vi ha en evaluering nästa onsdag, när jag ska ha kur.....Så jag är rädd och trött på allt nutensionså denna helgen ska jag syyyyyyyyy, får inte helt roen på mig när dem "små" är här..............
Inte det att jag ska stå på det inte det jag menar.....takbole men det är länge nu sen jag började och det är jag glad, detta blev konstigt men hoppas ni förstår vad jag menar.......
Jona gratulerar med lite katt unge, dem är så sötacium Gunnda var rädd om dig, det är jobbigt å jobba i barnehage......blursamtidigt ger det mycket men ta vara på dig själv......Magnhild jag har haft lite sy torka nu, men ska sy ihelgenkenyit, samt hoppas att alla har haft lite vårkänsla idag, här i Oslo har det varit underbart......inte så kalt........

Ha en fin helg

Kram
Mia

babai

1 kommentar:

Anna sa...

Du er sterk mamma! Du klarer dette veldig bra! Ikke prov a bruke dette for a fa hjem datteren din tidligere;) Sa mye savner du ikke meg og rotet mitt :P
Haper du far en fin helg, med masse sying og alene tid:) KLem