19 feb. 2010

Heja Norge


Ja, gratulerar med alla era guldmedaljer.....och silver
Men Tora Berger sitt er stort, har kommit 4 många gånger......
Själv fortsätter jag med kurer varje vecka......trots lite höga CA125, men jag är i så "stor" form, enligt läkaren ska jag inte vara det i min sits.....men det är jag, bara jag får ta det i mitt tempo, så har jag mycket och ge....(vi lägger ca 125 lite bak oss) ska heller då gå på min dagsform och livskvalitet, men han sänder mig till radium en gång till før å prata med en annan läkare

Idag är det begravning för min väninnas pappa som dog hastigt føra helgen.....men jag orkar inte å ta ett sista farväl med han och vara ett stöd för henne, men mina tankar är med hennes familj idag. Tror det blev før mycket denna veckan, evaluerings mötet och allt.....
Urinvägs inf. är på tilbaka gång, lukten så å si, bara bakterierna inte blir resistenta....av antibiotikan....

Usch nu snöar det før fullt här i Oslo, det kan komma på fjället nu....vi behöver inte mer snö här

Men ha en fin fredannnnn

Kram
Mia

2 kommentarer:

Anna sa...

Dette kommer til a ga sa bra sa:) G vet at du var der med henne i hjertet, det er ikke altid man ma vare der i person. Stor klem fra datteren din som du sikkert hater etter du leser dette: vi har 30grader her nede og jeg har kost med pa stranda;)

Mia sa...

Du....jag har precis skottat snø før att kunna hämta tidningen.....jag är hemma, pappa på hytta....så det har kommit en god del snø sen han reste....nu vill jag se krokusar, snødroppar inte mer snø....ha det gott du på stranden=)=)samt grattis till Australia jäntan i halfpippen tog GULD=)=)