16 dec. 2008

Kur

Hej!!
Nu har jag fått kur....efter ett par timmar så kommer trøttheten....... då kommer den ....... klarar inte å hålla øgonen oppe....... :-(
Gunnda tänkte så på dig idag......hoppas det går bra med familjen..........samt dig....... för många är julen en tøff tid å gå in i..........får bara stötta varandra.....när man ser att någon har det tøfft.....

Hur går det annars med julförberedelserna......mina har verkligen gått i "glömeboka"........nej, da men jag har inte gjort mycket...........men jag tar det med ro........som jag sagt innan bara vi är sammen........... det är några dagar kvar........

Kram till alla
Mia

2 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld Mia!

Håper at både blodprøver og kur har gått bra, og at du føler deg bedre! Ser også at du har vært på Harrytur;)Jeg sier alltid Harrytur.. Unnskyld meg, ikke slemt ment med det! Det er jo vi nordmenn som er Harry, ikke Sverige;) Du forstår sikkert hva jeg mener.. håper det i hvert fall.
Koselig at du skriver hos S.;)

Ønsker deg en fortsatt god kveld og natt, Mia
Boink Boink med klem fra Tutta

Anonym sa...

Hei Mia!!!

SÅ glad jeg er for at du er i så god form. Du riktig sprudler. Det varmer mitt hjerte.

Bra at du ikke maser for mye med julerengjøring. Det gjør ikke jeg heller. Har støvsuget over der det synes mest!!! Ellers har jeg masse blomster og lys.

Alle pakker er lagt ferdige, og julekort er sendt. Nå skal jeg kose meg med å pynte en sjokoladekake og bake fyrstekake. Det er jo bare koselig, jeg liker å bake.

Jeg er så imponert over det du syr.
Skal du ha salgsutstilling snart???

Skal dere feire jul hjemme eller på hytta??

Jeg kommer nok innom før julaften, men for sikkerthet skyld ønsker jeg likevel deg og din familie EN RIKTIG GLEDELIG jul!! Og fortszatt GOD BEDRING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varme juleklemmer fra
Sissel