9 juni 2010

Lite jag sytt......


Gutta Boys Fenriz, Kenzo samt Turbo
Vårlöpare i blå toner
Så den röda som nu är helt färdig, dem blå ska jag fästa alla trådar på samt hand quilta lite, det är svårt tycker jag, med övning blir man mäster, säger dem......

Å, vad jag tycker denna debatten om helse Norge, tar på en........man blir så "#¤%¤¤#", för inte kom å si att det inte finns en prislapp på patienter, för mig betyder det allt å vara till samman med familjen som jag har så kär, då är ett år viktigt.........

Men nu ska jag koncentrera mig om å sy.............

Kram
Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla syster!
Vilka vackra saker,vilka färger, dy sytt. Du får snart öppna butik. Jag håller fullständigt med dig i debatten,alla dagar, alla veckor och år är viktiga för alla! Ha det skönt
Kram

Helena sa...

Väldigt fina saker du har gjort. Debatten i Aftenposten är skrämmande, bra att det tas upp offentlligt.

Anna sa...

Forstar ikke hvordan folk kan sitte og diskutere noe sa kjenslig som at det skulle vare verdens mest naturlige ting. Ja visst, vi skal alle do, men det skal vi gjore av alderdom ikke av en sykdom som et land er for gjerrige til a hjelpe folket som bor i landet!

Sa fine duker du har sydd. Forresten, Sarah vil gjerne ha en pompadou;) klem