28 apr. 2011

Snart Maj....

Påsk....


Ja, då har vi firat påsk på hytta, med goda vänner från Sverige samt Anna och Andreas... Som vanligt har vi haft det fint, vädret kan man inte klaga på :))

Formen har varit bra.. fast jag kände att kroppen inte kommit sig efter helgen som var.... men vi packade bilen med sy sakerna min.....och allt annat..

Känner att jag klättrat ett par steg opp på "stegen" min, har haft urinvägs inf. sedan den 1 april, men fick först recept efter påsk, brevet med recept kom i påskvecka.... men nu har jag börjat ta tabl. och dem ser ut till å ta bakterierna.. och det är bra :)))

Idag har jag varit nere hos Kathrine på quilte cafe... jätte skoj, länge sedan sist så det var skoj å träffa alla igen. :)

Imorgon ska jag till Radium, på kontroll.... spännande och höra vad läkaren säger om allt....

Men jag har det bra nu...

Ha en fin kväll i det fina vädret.

Kram
Mia

3 kommentarer:

Ninni sa...

Godt å høre at du har hatt en bra påske, Mia! Og enda bedre å lese at du er på vei oppover på "stigen!"
Lykke til i morgen!
Tenker på deg!
Klem fra Ninni :-)

Anonym sa...

Hej söstera mi!
Menar du att vi tog krafter från dig...........??? Hmmm skämt å sidor så är det tufft att ha många in på sig under flera dagar även om vi trivs så himla gott tillsammans. Toppen med quiltestugan (eller hur det nu stavas).
Ha en fin Valborg och en skön 1:a Maj
Många kramar från oss som nyligen lämnat er

Mia sa...

Marita!!
Jag menade att jag inte hade kommit mig efter helgen hos Kathrine innan vi drog på påsk ferie... Inte att jag var trätt efter påsk sammen med er!!!! När vi är sammen kan man bara vara sig själv :)))
Det är det dom är så skönt ;)
Kram till er :)))