5 apr. 2011

Ja, tiden går

Länge sedan jag har skrivit här, dels så har jag ingen data längre.... och ting tar tid :)....

Har haft en del frostanfall, det dumma var att jag hade det när vi var på hytte tur sammen med goda vänner, det var en ned tur. Men det gick det å.

I helgen jag var på kurs på Kathrines Quilte stue, det var skoj, ringde ned och undrade om dem plats på Mia's kurs, och det var en sagt återbud, den platsen fick jag.......
http://miaslandliv.blogspot.com/
Kurset var hela helgen så jag visste inte om jag orkade, men det gjorde jag........men natt till måndagen fick jag känna det, fick frostanfall :( så hela måndagen låg som en klut, bena ville inte helt som jag ville, men jag fick massa inspiration....så nu när jag blir bättre så då ska det sys....får inte lagt in bilder...jag bruker min dotters data......

Så jag tycker att jag kommit lite opp på stegen......

Ha det bra alla där ute-

Kram
Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mia!

Flott og høyre at du er på veg oppover igjen, og til og med vore på kurs. Eg håpar du legg ut bilder frå produksjonen din! Eg er imponert over det får trylla fram med maskina:-)
Nå er det vår, og jammen er det godt. Vinteren var lang og kald, og det er vel derfor ein set så pris på vårblomane og varmare vær.
I påska skal eg gjera hagearbeid, bare gå rundt og pusle og kose meg.....det er rekreasjon og fri det!
Eg ønsker deg ei veldig god påske, kos deg og ta neste steg på stigen!
Klem frå Gro

Mia sa...

Tack Gro!
Det ska jag göra, hoppas på fint väder. Lite snö på fjället. Kos dig med trädgårdsarbete. Så önskar jag dig och din familj en fin Påsk :)))

Kram
Mia

marit sa...

Hei Mia

Godt å høre fra deg igjen. Tenker mye på deg.
Håper du har tatt noen flere trinn på stigen.
Vil ønske deg og dine en Riktig God Påske :)

klem fra marit