4 nov. 2010

Quilte cafe

Hej!!!

Idag är det quiltecafe hos Kathrine, det må jag få med mig.....är som vanligt trög på morgonen, kroppen må vakna i "mitt" tempo :)))) stomin är lite fjantig men ska väl få bukt på den å.... huvudvärk, muskel smärtor det har jag fått., så tur det finns paracet och ibux......men inget annat av dessa biverkningarna...

Och Gro jag kan riktigt se mig löpa runt huset... några gånger om dagen, men dessvärre har den "hyper" känslan blivit borta, får kanske vänta till nästa kur igen....:)))skrattade gott Gro......

Men jag är stolt av mig själv fick en duppeditt å lägga i skorna, som jag kopplar till mobil en så jag kan föra statistik på vad jag går, gick ca. 2 km igår bra för å vara mig....till fastlegen och tillbaka, ja jag tog bussen ett stycke ditt, men hem gick jag, hade bussen som plan B, men jag gick :))). Lite skoj att hon tycker jag ser å "bra" ut till å ha fått så mye skit i mig på 5 år, det gläder mig :) att hon inte ser en sjuk person utan en en som "kämpar" för livet sitt.... (förstå mig rätt i det jag skrev).....

Nej nu må jag gå, solen lyser och himlen är blå......

Ha en fin dag

Kram
Mia

3 kommentarer:

marit sa...

Hei Mia.

Håper du har hatt en fin dag idag på quilte cafe.
Ønsker deg en flott helg med fin form og masse solskinn:))

klem fra marit

Anonym sa...

Du och dina "duppeditter". Ojojoj vad du blivit flitig med att promenixa. Önskar jag hade samma energi.
Ha en skön helg
Kramar från mig (M)

Mia sa...

Ja, ja M det är bra med "duppeditter" inspirerande å ut och gå :))

Ha en fin helg alla, hoppas det blir fint väder:)

Kram
Mia