19 nov. 2010

Helg igen.....

Ja, nu är det fredag igen:)))

Gubben och jänta är i Göteborg, så jag har hemma alena helg :) Kenzo och jag så jag må gå ut med han.... så då må jag jag ut fast det är kallt ute..... samtidigt kan jag sy hur mycket som helst :) jippppppi.....

ska ta lite bilder och lägga opp på bloggen min....

Var på quilte cafee igår, jätte mysigt som vanligt......men jag var trött efter på....men det ger mig så mycket glädje....... fick köpt lite mer tyg.....har ju inget :))

Annars är formen bra :) så nu ska jag sy lite, ha en fin fredag.

Kram
Mia

2 kommentarer:

Merete sa...

Ja det var koselig hos Kathrine, kose deg med alt det flotte du kjøpte i helga:-)

Helena sa...

Usch för vinter och köld. Vad bra att du har det ok, och köpt tyg. Hoppas att du får sy mycket i helgen, och egentligen är det bra med hund då måste man ju ut...