9 sep. 2010

Hemma igen....

Hemma i Oslo igen, för en kort visit...reser till Stockholm ikväll, gubben är på kurs och jag får komma efter :)))Hoppas bara vädret håller sig.

Det har varit 5/6 fina veckor i en härliga stuga vi hyrde,i Skåne, tiden gick fort :) många planer, men inte alla blev till... fick träffa en gammal lekkamrat samt en gammal klass väninna alltid skoj å prata gamla minne...

Men flyttningen var tuff, många minne och lite jobbigt å se sin mor inte helt komma ihåg mig, kanske värst att hon hade problem med å komma ihåg sina barnbarn, samtidigt som det var något som hon kände igen....hon fick ett speciellt leende när hon såg och pratade med dem......mina föräldrar har gjort mycket med dem och för dem, klart dem ja vi alla, sitter igen med många fina härliga minnen

Men annars har sommaren varit fin.....fjället första vecka....så Sverige några dagar.....Alsace 1 vecka så Sverige........Skåne....avslutade med en helg i Stockholm......mitt i allt detta kom lilla gumman hem tidigt en torsdags morgon....




Alla bilder från Alsace........
Samt så har jag varit på kontroll och det ser bra :)))) ska ta CT den 19 okt. så veckan efter ny läkare timme.....
Men formen är bra.....just nu ont i halsen men men det blir väl så när det är varmt och kallt om varandra.........
Så jag är väldigt glad och förnöjd nu..........

Ha en fin dag alla

Kram
Mia

Inga kommentarer: