8 juli 2010

Torsdag

Usch idag är det tråkigt väder här i Oslo, grått och trist....Får prova å gjort något inomhus.
Har fått en födelsedags present i förskott av min kära gubbe.....jag är så glad..En IPhone som är vitt....


Annars kommer formen tillbaka, har inte fattat att kroppen var så trött efter alla cellgift kurer och strålbehandling som den egentligen varit, det gick så långsamt ned, efter kurerna att jag inte tänkte på det, bara att kroppen var trött......därför är jag så glad att strålningen, som å tar på kroppen, gav det resultat som den gjort :O)

Stor kram från en lycklig och glad jänta.......

Mia :):)

2 kommentarer:

Helena sa...

Nej vi ska inte flytta till Sverige, har en s.k semesterlägenhet i närheten av släkten. Hyrorna i Sverige är ju normala, mot Norge, så det går an. Varit där själv en del i år. Hoppas formen håller i sig, och du tar dagen som den kommer. Min gubbe har också semester så han och sonen kommer hit. Vart åker ni i Sverige?

Mia sa...

Vi drar först på hytta till Beitostölen, så drar vi "hem" till Eslöv, och några dagar till Alsace, så har vi hyrt en stuga när mina föräldrar i aug. ska hjälpa min pappa och flytta....gott å bo lite för sig själv å när jag ska vara där så länge....tar med symaskin då :O).

Ha en skön semester.....