14 juli 2010

På morgonkvisten......

Ja, kanske det inte är på morgonkvisten nu......men här är det lugnt och skönt.... klart nu kom gubben det är han som går ut med gutta boys på morgonen......så nu är det inte så lugnt längre....vädret är ok....så kanske jag ska fortsätta och tvätta fönster.....men jag har en del sy projekt er med å....får se vilket jag gör...... :O)

Annars är formen bra, har lite träningsverk....bruk er en del muskler som kanske inte är bruk på länge......samt så har jag fått en liten dubbedit som jag har i joggeskorna mina, men får den inte helt till å funka......den ska läsa in hur långt jag går....... så nu ska det tränas..:O)
Ha en riktig fin dag :)

Kram
Mia

2 kommentarer:

Mona sa...

Så flotte blokker du holder på med. Fint å se at det ikke bare er jeg som ikke rekker å få alt ferdig med en gang. Men vi har jo god tid, også kan vi kose oss mye underveis med blokkene våre. Ha en super uke.

Anonym sa...

Hej syster yster!
Det ser ut som att du ännu en gång har många projekt på gång... Du är bara så härlig, beundrar din energi. Jag hittar nog min i Frankrike för den har flytt från mig..... Precis när jag kom till jobbet började det regna, himla tur för mig.
Kram