22 apr. 2010

Hej igen

Tyckte detta bildet var så fint =) Ha en fortsatt fin dag....

Kram

4 kommentarer:

Anna sa...

Elsker det bildet:)

Mia sa...

Ja, det är fint:) länge sedan jag skrivit. Ska pröva å skriva snart.

Kram
Till er alla

Jona sa...

Hei igjen, Mia.

Håper alt er bra med deg! Håper hånden er bedre, og at alt er flott etter at stålingen var ferdig!

Var dumt jeg glemte å si fra så seint at vi var på Vardesenteret, men men. En dag møtes vi vel!

Jeg skal hilse deg masse fra Samantha. Var innom henne etter svømmingen på tirsdag. Hun leser bloggen din, men hun får ikke kommentert. Hun får beskjed om å logge inn.

Ellers håper jeg alle andre som titter innom her har det bra. I dag skinner sola her, og da er det deilig!

Mange klemmer fra Jona

Gunn sa...

Hei Mia

Lenge siden sist jeg har skrevet men er inne og leser daglig.

Håper det går bra med deg og at behandlingen går bra. Syr du noe for tiden?

Jeg har det bra men det har vert en del ting å ta tak i i det siste. Begynte i ny jobb i barnehage for en stund siden men måtte bli sykemeldt. Sliter nå med en vanskelig eier som ikke utbettaler meg lønn, blant annet.

I dag reiser vi på tur med bobilen. Kommer tilbake i morra allerede for har planer på søndag.

Ønsker deg en god helg Mia.

Klem Gunnda