27 dec. 2009

Packat

Ja, efter mycket möda och stort besvär........har jag packat, inte lätt och veta vad man ska ta med sig....just idag regnar det i Sydney....men som Anthoney sa till Anna, det regnar nedifrån och upp....ja ja spännande ska det bli men jag gruer mig før resan.....lång flygtur........

Lulen i Sverige var bra....firade med min syster och man samt den "lilla" dottern.....det var mysigt...fick min pappa på andra tankar.....var svårt å hälsa på min lilla mor julafton....men livet är inte lätt.....själv har jag varit trött och inte mycket opplagd dem sista dagarna......hoppas bara att infektionen blir borta nu......

Önskar alla ett Gott Nytt År!!!!!

Kram
Mia

1 kommentar:

Anna sa...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:) Idag skal vi hente dere pa flyplassen, selv om dere ikke vet det enna:P Klem