9 juni 2009

Fy f......

Hej!
Nu har jag varit på DNR och fått dragit ut en tampong som dem hade glømt å fjärna innan jag reste hem......har knapt kunnat sitta,=( och så mye som kom ut och lukten......... Det är inte bara bara å var sjuk......stackars Kenzo blev lagt i buret sitt snabbt.....Anna är ute och äter lunch med en väninna..........
Men annars har vi endel lådor och saker över allt.....det är utroligt hur mycket det blir av att vara borta 2 år=)....
Jag hoppas att du kozer dig nu Gunnda....men jag vet inte var det varma vädret har blivit....här är det kallllllt=( om alla säger detta rimmet:
Regn, regn gå din väg, sol, sol kom till oss....tror det var det barna sa när dem var små..........så kanske det blir bättre......nu ska jag roa ned mig........så släppa ut lille gubben igen.....
Har inte hørt när dem ska sätta igång kur igen........det är Taxol jag ska trolig ha, om inte det blir førändrat på.....
Ja, mycket rart som man finer i skåpet =)=)...så Jona, då vilket jag vilket dato jag ska førhålla mig till =)=) väska blir tung............inte länge till spännande =) och Tutta, Anna hade med sig snop hem ......inte bra det =)=)Så Gro gott å høra att din väninna tyckte det var bra med VAP.....ja, gott å behøva bli stikit i hela tiden.....
Ja, edderkopper är usch........
Nej nu ska jag vila lite.....
Ha en fortsatt fin dag.......
Kram
Mia

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mia!

Dette var ille, eg trudde dei telte alt som gjekk inn - og antallet på det som skulle takast ut var det same. Men, tydelegvis ikkje. -Den lukta kan eg forestille meg. Hadde eingong betennelse i halsen som legen punkterte og den lukta gløymer eg aldri. Det var råttent! - Hm, fleire detaljar skal du sleppe;-)

Ellers kjenner eg til flyttelass for døtre, haha. Huset blir kaotisk ei stund. Dotter nr. 2 sa tidlegare at ho ville koma heim med heile flyttelasset (møblar og alt), da sa mor nei! Ho flytter frå Porsgrunn til Trondheim for å studere vidare. Vart ferdig ingeniør i går, flinke jenta! Dotter nr. 3 fekk melding om at ho var tatt opp som utvekslingstudent på Karolinska Institutet frå august. Gjett om mor skal til Stockholm på besøk! - No håpar vi dei kan hjelpe ho med hybel.

Eg håpar du får sitte no da, det er litt vanskeleg å stå og sy;-)
Ha det godt, kos deg med Anna.

Klem frå Gro

Anonym sa...

Hei Mia

Er det mulig?? Glemme en tampong? Trodde og at de ble telt. Det er slike ting du absolutt skulle sluppet.

Så godt du har fått Anna hjem. Ja det blir mye ting å ta vare på. Hos meg har jeg en sønn som er samler. Det vil si han kan ikke kaste noe:)
Kos deg sammen med Anna og snop i hus er en utfordring:)

Skjønner godt du er stolt Gro! Håper det ordner seg med hybel!

Jeg har det fint sammen med min prinsesse. i er praktisktalt ikke fra hveradre bortsett fra når vi er på badet og når vi sover. Har så mye å ta igjen. Hun blir i ca to uker. Er allerede begynt å grue meg til hun skal reise.

Ja her er kaldt Mia, og regn...uff...ikke noe artig det!

Ønsker deg en fin dag og håper snart du får rede på når behandlingen starter.

Hilser til alle!

Klem Gunnda

Anonym sa...

Heia.

Tenk å glemme en tamong da!!
At det går ann!! Sier som de andre her, slike dotter skal dem vel telle!! Håper du føler deg bedre nå da Mia!

Her går det i sakte tempo om dagen. Gubben reiser på hytta i morgen tidlig, jeg blir hjemme.
En av søstrene mine kommer lørdagen, det blir kos;) Nå har jeg endelig begynt med behandlinger så det lover godt.
Helt utrolig med slik akupunktur.

Lykke til med alt ditt, og BOINKER masse for deg, jenta! Kose deg med Anna. Når reiser hun?

Ha det riktig fint alle sammen!

Klem fra Tutta

Anonym sa...

Hei Mia

Hmmm Neste gang du skal på sykehus må du ta med deg en kuleramme . En sånn en liten en der alle kulene har samme farge slik at det ikke blir forvirrende .

Vi skulle kanskje vært der og passet på deg likevel.....

Flike døtre Gro ,du har all grunn til å være stolt =)
Og Jona den kofferten din kan fort bli veeeeeeeldig tung gitt ,For Mia kan jo ikke være der helt alene hi hi .
God bedring Tutta det er hyggelig med besøk (må jo få trimma skravla og shoppingenene )
Håper du får kontroll på allergiene dine Gunnda (en tur til de små stuer hjelper )
God uke til Alle andre her inne jeg bare fryser om dagene (har du noe bra temperatur Kirsten ?)

Kleeeeem fra Magnhild

Gunn sa...

Bare en liten ting til Magnhild Mia. Takk for at du tenker på meg!! Men du, jeg med teflonhjernen..hva er nå de små stuer igjen :)?

Ønsker deg Mia og alle andre en god natt og en varmere dag i morra!!

Klem Gunnda

Anonym sa...

Hei Gunnda

Den lille hyggelige interiørbutikken med alle englene
på Narestø.... :-)

Magnhild =)

Kirsten sa...

Hei igjen.
Noen dager siden sist jeg var her, men er nå for det meste oppdatert. Så blir det altså ny cellegiftkur på deg da Mia. Det er bra de begynner med det, men du blir vel skikkelig sliten nå, en gang i uka i 8 uker er mye. Men dette har de tydeligvis tro på, de vil vel minske svultsen før en operasjon, og det er jo flott at de nå ser denne løsningen. Men glemte igjen tampong…hva skal man si til sånt da? VAP er bra nå som du skal ha kur en gang i uka, disse venflonene er jo noe skitt. Hyggelig å høre at Anna er der, og med snop, he he. Tenker dere koser dere nå ja.

Jeg har vært i Trondheim på besøk til mor og sønn. Venner ble det også tid til, dro på konsert med de nye gitarkameratene. Men det var kaldt ja, men heldigvis oppholdsvær. Men det var grønt og fint og mye lysere enn her, ble liksom aldri noe natt. Savner de lyse sommernettene, for det er virkelig forskjell, selv om det er ganske lyst her på vestlandet også.

Gratulerer med nyutdannet ingeniørdatter Gro, du kan si til henne at hun bare må glede seg til hun kommer til Trondheim, en flott by å være student i.

Så koselig at du har dattera på besøk Gunnda, dere får vel prata litt på 2 uker tenker jeg, men aldri noe hyggelig når de drar igjen nei.

Lykke til med akupunkturen Tutta, og en skikkelig jentehelg er jo toppers da!

Nei Magnhild, det er ikke noe særlig temperatur her heller. Det er i utgangspunktet ikke så kaldt, men så har vi fått den ekle nordavinden som går gjennom marg og bein.

Ha det godt så lenge alle sammenn
Klem fra Kirsten

Gunn sa...

Takk Magnhild! Husker det nå:) Jeg gleder meg til å avlegge den butikken et besøk!

Koselig å høre fra deg Kirsten. Fint du har det bra.

Ønsker deg og dine en god dag Mia!!

Og igjen, en god dag til alle sammen!

Klem Gunnda

Jona sa...

Jeg blir sjokkert, merker jeg. Det burde ikke være mulig å glemme igjen sånt i folk. Det er vel sikkert egentlig rutiner på det, men de er jo bare mennesker de som styrer med det og. Og noen ganger glipper det, dessverre! Håper du er bedre nå da!

Taxol ja, den har jeg hørt om. Håper du tåler den ganske greit da. Selv om man uansett blir sliten av den gifta. Men det viktigste er jo tross alt å bli frisk :)
Blir vel deilig å få hjem Anna. Men kan tenke meg flyttelasset er stort. Man samler seg litt på en par år.

Kofferten min har plass til mange den! Bare å slenge seg med alle som vil :)
Gleder meg utrolig mye nå. Kommer til å ha med meg data'n da. Så det er jo mulig at dere hører fra meg en gang innimellom :)

Glad du koser deg med dattern din på besøk, Gunnda. Det er godt for sjelen :)

Så flinke jenter du har, Gro! Gratulerer til dem :)

Tutta, god bedring med den hersens armen. Den må da bli bra snart. Kos deg med besøk i helga! :)

her går det i 200 om dagen. I dag har jeg heldigvis ingen planer, og det er digg! Har sovet litt på dagen. Trengte det nå. men så er det full rulle igjen fra i morra. Puh.. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så opptatt, men det tar mye tid å gå til begandlinger en 2-3 ganger i uka. Selvom det er digg.

Syns og det er altfor kaldt om dagen :( Hvor er sommeren...? Om det ikke er pent vær kan det da hvertfall være litt varmere. Er jo nesten så man må ha termodress her...
Godt det snart er ferie :P

Håper alle har det bra! :)

Klem fra Jona

Gunn sa...

Hei Mia

Meg igjen:) Bare en kort en til Jona. Du Jona, jeg tigger meg plass i kofferten din. Har veeeeldig lyst til å være med:)
Håper du har nytt en dag i fred og ro. Ja behandling flere ganger i uka merkes selv om det gjør godt.

Håper du har det fint Mia. Har dere fint vær hos dere?

Klem Gunnda

Anonym sa...

Hei alle!

Mia, eg håpar du har det bra nå!

Takk for gode ord til mor og dotter...det er moro:-)

Til Kirsten: vi har faktisk vore studentar i Tr.heim alle i familien, bortsett frå ho som skal opp der nå. Det er ei tid eg ikkje gløymer, både byen, studentlivet og møte med framtidig mann;-) mange gode minner knytta til det store runde, raude hus...

Jona; eg har allerede bestilt plass i kofferten, hm m/overvekt.... Nå må du ikkje styre på for fælt.

Tutta: god bedring! Akupunktur er nydeleg (bortsett frå stikka).

Gunnda: Kos deg med dotter di, då slappar du vel godt av også!

Mia; vi får vel høyre når du skal på cellegift, så får vi kanskje mobilisere dei blåkvite viss ting ikkje går som dei skal....

Magnhild: du er klar? både med kuleramme og dei blåkvite?

Værrapport: 20 grader, litt sol og litt skyer - godt vær!

Ha ein fin kveld alle saman!

Klem frå Gro