25 aug. 2008

Packa igen

Halloj....

Nu är jag i Norge igen..har varit i Sverige och "lämnat" dottern igen... så firade vi min mammas fødelsedag, med gravad och røkt lax, från Norge.....alla tyckte det var gott, är inte vanligt å ha äggrøra till, där jag kommer från så alla ÅT!!!!!. Men det är skoj att dem tyckte om det..... :)
Så fick jag sett Mama Mia å, den var bra, kanske før att musiken är så fin.....køpte cd´en när vi kørde ned.....men har den med mig hem igen...så den spelade jag på "högsta" volym när jag drog hem...... :) tur det bara var jag i bilen, før jag sjöng å.......

På onsdag drar jag å gubben till Island, han ska på kurs, så jag blir med.....bara magen min vill....men nu tycker jag det är tungt....den vill inte helt...eller så är det min kropp som spelar mig ett sprelllllll...Men till Island ska jag...... :).

Fick sytt lite i Sverige. Kommer bilder.....
Kram
Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så fint på Island:) Gleder meg til å se bilder. Klem