28 okt. 2008

Dagen efter...

Hej!

Först ett tack till alla lycka till inlägg...... det värmer så gott.....nu har tankarna kommit lite mera på plats.....men jag tycker det är tufft å førbereda sig på op.........det var så mycket tull sist........med operationen.......

Men jag har sytt hela dagen...... :-) så tiden går......så det är gott å ha lite annat å tänka på......imorgon är det kurs igen........ Kenzo gutten är på hytta igen.....där har det kommit snø, så han visst helt "gal" när han är ute.......... ny dag (onsdag) det snöar här i Oslo nu......vet inte om jag tycker om det....tror bara det är mina killar på fjället som är så glad i snøn.......
Men jag vet inte om ni kommer ihåg mitt ängla teppe jag syr.....på en av änglarna är det en text som låter........

Snowflakes fall when

angels have a pillowfight........:-)

Den tycker jag är så fin.....
Tänker på Tone (Gjør en forskjell) hon var glad i snøn, det är henne å jag kan tacka før all den styrka jag fått, hon gick dessvärre bort i vinter`n som var....... vi hade den samma type kreft...hon hade å stomi......jag är bara inte så duktig å skriva som hon var och hennes Espen är....Tack før hilsen till Lina N. Maghild, Kirsten, AM samt Gunnda med sina fina katter....... Merete har du en mail adr. Samt så hyggligt med nya läsare Aina......

Kram till er alla:-)
Mia

Inga kommentarer: