2 nov. 2009

Back in Oslo

Hej!!!
Nu är vi hemma igen, det var en hektisk helg....min mor var väldig rotete när vi kom på fredagen, men det blev bättre før varje gång vi var där, klart hon är dement, men igår efter vi hade dragit hem till Oslo, sa min pappa till henne, efter han fått beskjed om nu kunde han køra hem, så sa han att han skulle ringa oss, då sa hon att vi hade varit där innan på dagen, så han skulle hälsa så mycket till oss, när han ringde........Så det var med lätt hjärta vi drog hem, men jag är helt slut idag. Märker att det tagit hårt psykiskt........Men den blicken mina föräldrar ger varandra, när dem ser varandra, det är så mycket kärlek i den=)=)=)
Idag skulle jag varit på Voksen skola, det kommer en känd quilter från Australia, men jag orkar inte, dels ska jag få vaccine idag........
Men jag är väldigt glad att vi reste "hem".......

Vi fick en trist beskjed när vi var där nere, lille Pelle somnade in, min sons kanin, som han køpte när jag blev sjuk i -05. Gott att dem har "lille" Fenriz nu........

Ha en fin dag

Kram
Mia

5 kommentarer:

Anna sa...

Ja, den blikken de har mellom seg er helt spesiell. Du og pappa har den ogsa, sa jeg har lart meg mye om "true love" nar man har de perfekte parene som idoler:P

Stakkars Andreas. Pelle har betydd mye for han. Bra at de har Fenriz, selv om Pelle alltid kommer til a bety noe ekstra for han. Klem

Gunn sa...

Så koselig å høre om det blikket til dine foreldre Mia. Og godt å høre Anna si at dere har det og!!

Synd det ikke ble kurs på deg denne gang. Slapp godt av nå og samle krefter!

Håper at du ikke får bivirkninger etter sprøyta! Jeg skal som sagt ta den i morra, og jeg gruer meg!!

Ønsker deg en fantastisk kveld! Hilser til alle og håper du har det fint i Australia Anna.

Klem Gunnda

Anonym sa...

God morgen, Mia.

Håper sprøyta ikke gir deg mange plager. Vond arm er en av problemene. Ble skikkelig rørt når du skrev om blikket til dine foreldre. Koselig;)
Godt det går bra med henne.

Min svoger skulle ta sprøyta i går, men han er over 64 år så han ble nekta i døra. grumf
Enda han har pacmaker og hjertestarter. Jeg kjenner jeg blir sinna, men hva hjelper det...

Vi hadde en langhelg på hytta vet du. Følelsen av påskevær, varmt og sol alle dagene, og 15 cm med snø. Bare PO og jeg som var der alene på hele området.

Håper du har gode dager Mia <3 Ha det riktig fint alle sammen her inne. Stor klem og BOINK fra Tutta

Gunn sa...

God morgen Mia :)

Må bare si at jeg tenker på deg og at jeg håper du har det bra!! Håper ikke vaksinen slo deg ut.

Jeg har sluppet billig unna bivikninger på vaksinen synes jeg. Ble trøtt og slapp og fikk litt allergi og vondt i armen. Men ingen influensasymptomer så langt i alle fall:)

I dag blåser det forferdelig her sør, ogdet regner. Enperfekt dag å holde seg inne på, og det skal jeg. Er litt slapp som sagt etter vaksinen så da benytter jeg anledningen til å lade opp litt.

Ellers er jeg (allerede) begynt å komme i julestemning. Tidlig ja men det er godt å kjenne det. Vanligvis synes jeg dette er en litt tung årstid så mye bedre med for tidlig julestemning:):)

Har fått gjort en del opp-pussing i huset så nå begynner det å bli veldig fint her. I helga var vi ute og kjøpte ny lampe til spisestua. Kjempefin synes jeg:)

Ønsker deg en god dag Mia!! Og hilsertil alle som er innom her.

Klem Gunnda

Anonym sa...

Hei Mia!

Det var fint å lese at du hadde hatt det bra i Sverige, og at du kunne reise med "lett hjarta". Det hjelper på psyken, det!
No har du vel fått vaksina di, slapp du unna bivirkningane? Eg har vel bortimot bestemt meg for å ta den, men kjem sist i køa. Allergi + er ikkje i risikogruppa. Greit nok.....
Værrapport frå dei indre dalstroka er snø og vind. Ingen grunn til å rope hurra, det er bare å glede seg til våren;-) Glatt er det, og. (Høyres ut som den deppa jenta.....)
Eg fyrar, les krim og drikk kakao!

God kveld/natt til Mia og alle her...
Klem frå Gro