26 sep. 2009

Hej hej

Detta är vad som hände i fredags=)=)
Først på dagen när jag satt och sydde, bröts nålen. Så när jag skulle skifta nål fant jag inte skrutrekkern=(=( før i onsdag om møblerade vi på "mitt" arbetsrum, då såg jag att den låg i fönsterkarmen, tänkte då att det var bäst och lägga ned den i lådan før tillbehør, men tror ni att jag gjorde det, nej då.
Så jag letade igår, fant den inte, provade å ringa runt i Oslos sybehørs affärer, men ingen hade det=(. Ringde till Nåløyet i Ski, dem hade en =)=), så då satte jag mig i bilen och dro till Ski......

När jag kom hem var jag helt slut=(=(. På kvällen var det "Vi syr ut i det små timer" hos Kathrines Quilte Stue, men viste inte om jag orkade.......
Går på antibiotika før min utflod som stinker apa, det är troligen tumør väv som kommer, känner sig inte comfortabel å vara med andra.......
Men jag drog ned efter ha pratat med Ilze(vet inte om det är rätt stavat) en trevlig jänta som jag träffat på kurs tidigare........
Så kl. 18 var jag där och kom hem 23.30, det var jätte skoj, satt och broderade samt så serverade Kathrine jätte god mat och en som jobbar där, Nina hade bakt god choklad kaka. http://kathrinesquiltestue.blogspot.com/så ni må in på hemmsidan till dem och se på allt fint som kommit in, inte rart att man blir stoff avhäning=)=)

Lørdag var jag helt slut, satt och sydde lite.....gick och handlade, men det är svårt och välja när det inte ska väga så mycket........

Idag søndag ska jag sy lite, om det ska bli noe och ev. sälja.....

Kram
Miasenyum

2 kommentarer:

Anna sa...

Var det MIN bil du kjorte;) Hehe, bare tuller med deg. Det er kaldt her nede, kjenns som om vi har fatt host her nede ogsa:( Vinden er veldig kald og sterk.

Haper alt er bra hjemme. koselig a prate med deg igjen. Stooooor klem

Kirsten sa...

Hei og god søndagskveld!
Du har hatt en trøblete fredag skjønner jeg Mia. I tillegg er det er leit med lite energi, og det blir jo ikke akkurat noe mer energi når du går på antibiotika. Du skulle hatt en b-vitaminsprøyte vet du, det hjelper ofte på. Godt du har stoffene dine og liker og sy, gleder meg til å se mer av arbeidene dine, de er jo så nydelige. Jeg synes det så skummelt ut med sandstormen i Sydney, godt at Anna klarte seg fint.

Gro så heldig du er som har langhelg i Frankrike, høres helt herlig ut.
Ja Gunnda, det er vel typisk oss mødre at vi føler det er best med kontroll, i alle fall når store ting står på tapetet. Datter erter meg attpåtil med luremeldinger så som at de ikke rakk flyet til Trondheim fordi de sovna av og sånn så jeg omtrent får hjertestans, så hun gjør ikke kontrollarbeidet mitt lettere akkurat. Apropos tapet, hvordan går det med oppussinga da? Rømte huset i helga?
Anne Marie, deg tenker jeg ofte på. Håper du trives på skolen, og at ditt nye liv begynner å ta form.
Hvordan er det med Tutta og Magnhild og alle dere andre da? Lager dere mange eplekaker nå i innhøstningen?
Jeg har en forkjøla samboer for tida. Jeg synes han må bli frisk nå og se over hummerteinene, fangsten begynner jo snart, den 1. oktober. Spennende.
Fortsatt god kveld til dere alle sammen.
Klem fra Kirsten